استاندار یزد گفت: هفته وحدت یادآور ضرورت همدلی و همزبانی بیشتر بین مسلمانان جهان است.
کد خبر: ۳۴۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 12 December 2016
به گزارش تابناک یزد،سید محمد میرمحمدی به مناسبت هفتۀ وحدت و سالروز میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) پیامی صادر کرد که در آن آمده است: هفته وحدت با پیام اتحاد و همدلی و با عطر و بوی عالم گیر بهار آفرین دلها، صفوت آدمیان و رحمت عالمیان و خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی(ص) فرا می رسد.
وی ادامه داد: این هفته که یادگار اندیشه های ناب حضرت امام (ره) و روحانیت انقلابی است یادآور ضرورت وحدت و همدلی و همزبانی بیشتر بین مسلمانان عالم، وحدتی که در سایه سار قرآن و عترت می تواند نجات دهنده و تعالی بخش جهان اسلام باشد، است.
استاندار یزد خاطر نشان کرد: اگر مسلمانان وحدت کلمه یابند بعید است که دشمنان مجال تفرقه افکنی یافته و با تسلط بر آنان اینگونه در جهان قساوت و سنگدلی و ستمگری رواج یابد.
میرمحمدی گفت: رسیدن به مقاصد عالی الهی و پیروزی‌ها جز از راه وحدت و انسجام ممکن نیست و اتحاد امت اسلامی و اخوت اسلامی داروی همه دردهاست، دارویی که برکات و الطاف خداوند را در خود دارد.
وی افزود: ما چه به لحاظ رشد و توسعه و تعالی در داخل کشور و چه از نظر خنثی کردن توطئه ها و ترفندهای جهانخواران و مایوس کردن آنان، به وحدت نیازمندیم و این همدلی و همزبانی را ضرورتی مهم انکار ناپذیر می‌دانیم.
استاندار یزد در خاتمه پیام خود آورده است: این هفتۀ سراسر مهر و نور و عشق را که مطلع الفجر رحمت و عزت الهی است و سالروز میلاد نبی مکرّم اسلام(ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع) را در خویش جای داده است را به همه مسلمانان عالم و ملت شریف ایران بویژه مردم و جوانان دارالعباده استان یزد تبریک عرض می کنم و امیدوارم میراث نبوی و ارزشهای الهی و آرمانهای حضرت امام(ره) و شهیدان را چنانکه مورد رضای خداست پاسداری کنیم.
میرمحمدی اظهار داشت: به امید روزی که آیین محمدی جهان گستر گردد، وحدت مسلمین تحقق یابد، بساط ظلم و تباهی و تیرگی پایان پذیرد، زمین را بندگان صالح خدا به ارث برند، انسانیت و شرف و عزت گل کند و عدل و داد با ظهور منجی عالم بشریت (عج) فراگیر گردد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار