کد خبر: ۳۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 12 May 2015
تابناک فارس به نقل از ایسنا:
عصر دوشنبه 21 اردیبهشت در آیین افتتاحیه مجموعه بعثت ورزشی شیراز با حضور مهدی مهدوی‌کیا بازیکن تیم ملی فوتبال ایران انجام شد، وی گفت: فدراسیون ورزش مدارس کشور تشکیلاتی تخصصی است که بیش از هر حوزه دیگری به ورزش قهرمانی توجه دارد.

وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد زمینه حضور تمام دانش آموزان در امور ورزشی را فراهم کنیم، افزود: برای نخستین بار استعدادیابی دانش آموزان 11 ساله در سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

رئیس فدراسیون ورزش مدارس کشور همچنین با بیان اینکه نگاه ما به ورزش نگاهی علمی است، عنوان کرد: با نگاه علمی به این مقوله زمینه حضور دانش آموزان در رشته‌های مختلف ورزشی در عرصه بین‌الملل را فراهم خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در ادامه این مراسم، ورزش را ضرورتی فردی، اجتماعی و اجتناب‌ناپذیر برای کشور دانست و گفت: موفقیت کشورهایی که در امر ورزش سرمایه گذاری کرده‌اند، مشهود است.

حمیدرضا آذری با ابراز امیداوری از آماده سازی هر چه سریعتر زیرساخت‌های ورزشی در کشور، کشف استعدادهای کمیاب دانش‌آموزان در عرصه ورزش را خدمتی والا به جامعه آموزش و پرورش برشمرد.

وی همچنین به تشکیل کانون‌های ورزشی در آموزش و پرروش به عنوان وسیله‌ای جهت کشف استعدادهای برتر ورزش نام برد و خاطرنشان کرد: المپیادهای درون مدرسه‌ای از سال گذشته در این راستا آغاز به کار کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در خصوص مجموعه ورزش بعثت نیز گفت: از امروز زمین چمن این ورزشگاه با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان قابل استفاده است و امید است در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری و تکمیل این مجموعه باشیم.

آذری تصریح کرد: جهت ساخت و تکمیل قسمت‌های مختلف این ورزشگاه از جمله ساختمان اداری، خوابگاه و ... به اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان نیاز است.

برچسب ها: مهدوی کیا ، بعثت ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار