ورزشکاران قمی این روزها حضور پررنگی در ترکیب تیم‌های ملی دارند و هر یک در قالب رشته‌ها و رده‌های سنی مختلف تلاش می‌کنند در فهرست نهایی تیم‌های ملی قرار گیرند.
کد خبر: ۳۴۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 11 December 2016
به گزارش تابناک قم، یکی از این ورزشکاران پوریا حاجی‌خانی، بسکتبالیست نوجوان قمی، است که کادر فنی تیم ملی بسکتبال نوجوانان وی را برای حضور در اردوی تیم ملی فراخوانده‌اند و وی قرار است در تهران به جمع ملی‌پوشان ملحق شود.

در رشته هندبال، تیم ملی زنان 2 بازیکن به نام‌های فاطمه خلیلی و الناز قاسمی را به مرحله جدید اردوی تیم ملی دعوت کرده است و این اردو پیش از اعزام به مسابقه‌های آسیایی نیز قرار است در تهران برگزار شود.

در ترکیب تیم ملی فوتسال امید نیز این روزها 2 بازیکن در حال انجام تمرین‌های خود هستند. مهدی کبیری و سیدحسین رضوی، نمایندگان فوتسال قم در تیم ملی امید هستند. 

در تنیس روی میز، دومین اردوی تیم ملی نونهالان پسر از تاریخ 24 آذر تا 3 دی در قزوین برگزار می‌شود و محمدمعین منتظری از قم در این اردو حضور خواهد داشت. 

حسین مروتی و احسان یوسف‌وند نیز هاکی‌بازان استان قم هستند که به تیم ملی هاکی سالنی فراخوانده شده‌اند و قرار است در مسابقه‌های بین‌المللی کرواسی 2017 حضور داشته باشند.

در بخش مربیان نیز، مهسا آراسته، مربی بانوی قمی، به عنوان یکی از مربیان تیم ملی والیبال نوجوانان در کنار مایدا چیچیچ، مربی اسلوونیایی تیم ملی نوجوانان دختر، حضور دارد و یکی از مسافران مسابقه‌های آسیایی چین در اسفند است. پیش از این 2 دختر والیبالیست قمی نیز در اردوی تیم ملی نوجوانان حضور داشتند که در نهایت به فهرست نهایی نرسیدند.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار