این گروه انگشت شمار در بازی استقلال و تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر در تهران متاسفانه با عدم مدیریت صحیح فدراسیون و مدیریت ورزشگاه آزادی فضایی برای خودنمایی پیدا کردند.
کد خبر: ۳۴۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 11 December 2016
سرویس ورزشی تابناک تبریز،در اولین فصل های لیگ برتر که تیم تراکتورسازی تبریز وارد سطح اول رقابتهای فوتبال ایران رسید متاسفانه گروهی با سوئ استفاده از شور و شعور فوتبالدوستان تبریزی ، اهداف قومیت گرایانه و معاند خود را به منصه ظهور می گذاشتند.

اما بعد از واگذاری این باشگاه به سپاه و مدیریت صحیح فرهنگی، هم از لحاظ ورزشی این باشگاه پیشرفت کرد و هم از ورود این افراد انگشت شمار به ورزشگاه های تبریزی جلوگیری شد.
 
به طوری که در حال حاضر دیگر اثری از این گروه در ورزشگاههای تبریز نیست و فوتبال دوستان تبریزی به خوبی با آشنایی با اهداف این گروههای قومیت گرا، فقط با حضور در ورزشگاه ها به تشویق تیم محبوب خود می پردازند.
 

با توجه به فضایی که علیه این گروه ها در ورزشگاه های تبریز وجود دارد، متاسفانه  این گروه با استفاده از فضای دیدار تراکتور و استقلال که البته با عدم مدیریت صحیح فدراسیون و مدیریت ورزشگاه در کنترل ورود این افراد به ورزشگاه (با توجه به لباس این عده به راحتی قابل تشخیص بود و باید از ورود این افراد به ورزشگاه و خدشه دار کردن ساحت هوادار پر شور تبریزی و تراکتور را جلوگیری می کردند) فضایی برای خود نمایی پیدا کردند.

این گروه انگشت شمار  که اتفاقاً هیچ اهمیتی به موفقیت ورزشی تیم‌های تبریزی نمی‌دهد و تنها به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود است، نه تنها با این کارشان جو ورزشگاه را به هم زدند بلکه جو سنگینی را علیه هوادار تبریزی نیز به راه انداخته اند.
 
شعار های ضد ورزشی و  صدای زوزه ی گرگ در ساحت فوتبال دوست تبریزی نیست  متاسفانه این گروه معاند با سواستفاده از احساسات  هواداران تراکتور این شعار هایی وکه خواست دشمنان ایران اسامی است را در ورزشگاه آزادی سر دادند تا فضای بسیار سنگینی علیه فوتبال تبریز به راه بیفتد.
 
از جمله اقدامات دیگر این گروه جدایی‌طلب نیز گسترش جو ضد فارس و فارسی‌زبانان در شهرهای آذری‌زبان است که به عنوان یکی از جدی‌ترین راهبردهای این گروه توسط هواداران آن پیگیری می‌شود.

علی دایی بازیکن و مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که اصلیتی آذری دارد و زاده شهرستان اردبیل است نیز در اظهارات خود پس از دیدار جنجالی پرسپولیس و شهرداری تبریز می گوید که خیلی از این ‌آقایان برای فوتبال به ورزشگاه نمی ایند.

همچنین گزارش‌های مردمی و تصاویر  گرته شده از بازیهای این دو تیم نشان می‌دهد که اعضای این گروهک‌ها بارها باپرچم یک کشور دیگر به ورزشگاه رفته و به بهانه تشویق تیم تبریزی، پرچم های کشورهای خاص را بلند می‌کنند.

بنابراین فعالیت مجدد این گروه در فوتبال تبریز، هوشیاری هر چه بیشتر هواداران پرشور تبریزی و مدیران متعهد ورزش استان و به‌خصوص مدیران این باشگاه را می طلبد تا مبادا از روی غفلت و ناآگاهی دوباره پای این افراد به ئرزشگاه ها باز شوند.
 
به‌نظر می‌رسدباید بیش از پیش هوادار تبریزی هوشیار باشد تا این گروه انگشت شمار دیگر نتواند ابراز وجود کند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
شما با نشون دادن سوزشتون باعث تشدید این قضایا خواهید شد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
خوب چرابه نفرت پراکنیهای کوروش پرستا و توهین کنندگان به اقوام از تریبونهای رسمی نمی پردازید؟
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
این فیلم جعلی و ساختگی بود یه سر به فضای مجازی بزنید فیلم اصلی رو میتونید ببینید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
بهتر است هرچه سریعتر عوامل اصلی این جریان انحرافی شناسایی ودستگیر شوندواهداف وهدایت کنندگان آنها نیز برای مردم مسلمان آذربایجان شرقی وبخصوص تبریزیهای عزیز که از نسل ستارخان وباقرخان و علامه محمد تقی جعفری هستند وهمچنین ضدسلطه شرق وغرب ومنحرفین لاییک ضد دین وضد اسلام هستند آگاه شوند .منحرفینی که دانسته یا نادانسته آب در آسیاب دشمنان ایران واسلام می ریزند ومی خواهند ایران را تجزیه ویا گرفتار جنگ داخلی مانند لبنان وعراق وافغانستان وپاکستان کنند.تا براحتی ایران وازجمله آذربایجان شرقی وتبریزیهای عزیز را زیر سلطه عقاید ضد اسلامی خود بگیرند.داعش وطالبان والنصره ووهابیهای ضدشیعه همیشه درصدد نابودی شیعه وشیعیان درهرجای دنیا هستند.مردم تبریز هوشیار باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
درزمان امپراتوری هخامنشیان وکوروش بزرگ جمعیت کل کره زمین ۱۱۲۰۰۰۰۰۰ نفر بوده که۴۹۰۰۰۰۰تقریبا نیمی از جمعیت جهان را امپراطوری بزرگ ایران تشکیل میداده بنابراین تو که کوروش را فحش میدهی دربرابر عظمت کوروش عددی به شمار نمیایی پس درهمان قفس جهل بمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار