با حضور بیش از 200 شرکت‌کننده داخلی و خارجی
دومین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهر کیش عصر امروز با حضور بیش از 200 شرکت‌کننده داخلی و خارجی در جزیره کیش گشایش یافت.
کد خبر: ۳۴۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 08 December 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، دومین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهر کیش عصر امروز با حضور معاونان منطقه آزاد کیش و رؤسای اتحادیه‌های طلا و جواهر استان‌های مختلف کشور در مرکز دائمی نمایشگاه‌های جزیره کیش در مجاورت با فرودگاه بین‌المللی این جزیره گشایش یافت.
 
در این نمایشگاه بیش از 200 تولیدکننده و عرضه‌کننده طلا و جواهر، شرکت‌های تخصصی طراحی و تولید طلا و سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی و بخش‌های وابسته به این صنعت حضور دارند.
 
در بخش جنبی این نمایشگاه نیز رسانه‌های تخصصی حوزه طلا و نشریات این بخش نیز دائر بوده و در زمینه موضوعات تخصصی و مباحث کلیدی این صنعت در کشور به منظور رشد در حوزه‌های بین‌المللی به تبادل نظر و آرا می‌پردازند.
 
قرار است تا در این نمایشگاه علاوه بر آشنایی مردم و تولیدکنندگان داخلی با ظرفیت‌های این صنعت، سمینارهای تخصصی طلا و جواهر و راه‌های پیشرفت این صنعت در بخش‌های گوناگون از طراحی تا تولید و عرضه نیز برگزار شود.
 
اولین نمایشگاه طلا و جواهر کیش سال گذشته و در آبان‌ماه برگزار شد که نمایشگاه امسال در مقایسه با نمایشگاه سال گذشته به لحاظ تعداد شرکت‌کننده و تنوع حضور شرکت‌کنندگان رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار