مربی تیم سیاه جامگان مشهد گفت: در تمامی بازیهای لیگ برای برد به میدان می رویم ولی با توجه به مصدومان زیادی که در دیدار مقابل حریف تهرانی خود داریم اولویت اصلی ما نباختن مقابل تیم پیکان است.
کد خبر: ۳۴۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 08 December 2016
به گزارش تابناک رضوی، عباس دهقانی افزود: شرایط روحی و روانی بازیکنان برای دیدار با تیم پیکان تهران مناسب است و امیدواریم بتوانیم در برابر این تیم خوب موفق باشیم.
وی به مصدومان تیم سیاه جامگان نیز اشاره و بیان کرد: رضا شربتی و پیام ملکیان را بخاطر مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت و موسی ترائوره نیز حضورش در این دیدار بستگی به تایید گروه پزشکی دارد.
مربی تیم سیاه جامگان مشهد همچنین به دیدار با تیم صنعت نفت اشاره و بیان کرد: در بازی که حداقل یک امتیاز حق ما بود شکست خوردیم و صنعت نفت با توجه به شکست از ذوب آهن در مقابل ما زخم خورده بود.
وی ادامه داد: تیم پیکان نیز همین شرایط را دارد و در بازی خود مقابل ذوب آهن شکست خورده و با انگیزه بالا به مصاف تیم ما می آید.
مربی سیاه جامگان افزود: تیم پیکان از سرمربی بزرگی بهره می برد و بسیار هماهنگ و منسجم بازی می کند لذا در مصاف با آن تیم کار سختی خواهیم داشت.
وی در ارتباط با وضعیت خط حمله تیم سیاه جامگان هم گفت: از موسی ترائوره، روح الله سیف الهی و سعید دقیقی رضایت نسبی و تصمیم داریم در نیم فصل در پستهای مختلف تیم را تقویت کنیم.
تیمهای سیاه جامگان و پیکان تهران فردا جمعه 19 آذر در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر در تهران به مصاف هم می روند.
سیاه جامگان با 11 امتیاز در رده سیزدهم و تیم پیکان با 16 امتیاز در رده هفتم جدول شانزده تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار