شهرداری کاشان در نیمه دوم هم با حفظ برتری و استفاده از حملات دنباله دار هر 2 امتیاز بازی را بدست آورد و نخستین شکست را در کارنامه نفت و گاز گچساران ثبت کرد.
کد خبر: ۳۴۰۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 08 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، تیم هندبال نفت و گاز گچساران که تا کنون صدر نشینی خود را در لیگ برتر هندبال کشور حفظ ، کند ، در کاشان از تیم این شهر ، شکست سنگینی را متحمل شد اما همچنان صدر نشین باقی ماند.
در این دیدار که به عنوان حساس ترین دیدار هفته پنجم مسابقات هندبال دسته برتر باشگاه های کشور نام گرفت، تیم شهرداری کاشان مقابل مهمان خود یعنی تیم قدرتمند، نفت و گاز گچساران 31 بر 19 به پیروزی رسید.
شهرداری کاشان در نیمه اول این دیدار با ارائه یک بازی برتر توانست 15 بر 11 پیروز شود و در نیمه دوم هم با حفظ برتری و استفاده از حملات دنباله دار هر 2 امتیاز بازی را بدست آورد و نخستین شکست را در کارنامه نفت و گاز گچساران ثبت کرد.
شهرداری کاشان با این پیروزی 7 امتیازی شد و پشت سر نفت و گاز گچساران در رده دوم قرار گرفت و نفت و گاز گچساران هم با 8 امتیاز صدرنشین ماند.
یکی از رسانه های محلی کاشان هم این خبر ا منتشر کرد. کاشان نیوز نوشت:در دیدار حساس هفته چهارم از رقابت های لیگ برتر هندبال کشور، شهرداری کاشان نفت و گاز گچساران صدرنشین گروه را باشکست بدرقه کرد.
در این دیدار که عصر و شامگاه چهارشنبه ۱۷ آذرماه در سالن پویش دانشگاه کاشان برگزار شد، شهرداری کاشان مهمان خود نفت و گاز گچساران را با نتیجه ۳۰ بر ۱۹ شکست داد.
با این پیروزی نماینده کاشان اختلاف امتباز خود با صدرنشین جدول را به یک اختلاف کاهش داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار