فرمانده انتظامی ایرانشهر، گفت: سارقان در حال سرقت از منزل یکی از شهروندان، با حضور پلیس و سرعت عمل ماموران شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۴۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ 08 December 2016


دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایرانشهر اظهار کرد: روز گذشته مأموران کلانتری 12 شهرستان در حین گشت‌زنی هوشمندانه در سطح حوزه استحفاظی، به 2 نفر که در حال بار زدن اثاثیه منزل با خودرو وانت بودند مشکوک شدند.

این مقام انتظامی افزود: مأموران گشت کلانتری 12 در این خصوص اقدام به پرس و جو از افراد اطراف این منزل کردند، که همسایه‌ها خبر از ناشناس بودن مظنونان می‌دهند.

وی ادامه داد: ماموران بلافاصله با هماهنگی قضایی اقدام به دستگیری سارقان کرده و پس از تماس و حضور صاحب منزل، این سرقت، با سرعت عمل ماموران ناکام می‌ماند.

جلیلیان ضمن اشاره به تحویل سارقان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اموال کشف شده از سارقان پس از رسیدگی، به مالک پس داده شد که این امر رضایت خاطر شاکی را به همراه داشت.

فرمانده انتظامی ایرانشهر خاطرنشان کرد: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ‌کس نخواهند داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار