کد خبر: ۳۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸ 11 May 2015
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: پای سرمایه‌گذاران خارجی به شهرک‌های صنعتی البرز باز شده است.
گودرز رضایی، در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: با روی کارآمدن دولت یازدهم نگاه سرمایه گذاران خارجی به ورود به شهرک‌های صنعتی استان تغییر کرده است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت‌های خارجی زیادی آمادگی خود رابرای سرمایه‌گذاری و مشارکت در طرح‌های مختلف اقتصادی در شهرک‌های صنعتی استان اعلام کرده‌اند.
رضایی افزود: در حال رایزنی با این سرمایه‌گذاران خارجی هستیم و درصورت توافق پای این سرمایه‌گذاران بیش از پیش به استان باز می‌شود.
این با اشاره به برخی طرح‌های اقتصادی  که درحال حاضر با مشارکت سرمایه گذاران خارجی در حال انجام است، گفت: از مهم‌ترین این طرح‌ها می‌توان به طرح بی ای تی و دانیلی اشاره کرد.
رضایی در توضیح طرح بی ای تی افزود: این طرح مربوط به تولید سیگارهایی است که در حال حاضر به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود و با تکمیل و بهره برداری از آن پرونده قاچاق سیگار به کشور بسته می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز در خصوص طرح دانیلی گفت: این طرح به تولید خطوط و ماشین‌آلات صنایع مس،آلومینیوم و فولاد مربوط می‌شود.
وی ادامه داد: در طرح نخست سرمایه‌گذاران ایرانی با خارجی‌ها مشارکت دارند ولی سرمایه‌گذاری طرح دوم به طور کامل توسط خارجی‌ها انجام می‌شود.
وی در پایان گفت: اتمام این دو طرح به بیش از 700 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار