رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه استان فارس گفت: در مقایسه با آمارگیری 5 سال پیش، جمعیت شهر شیراز حدود 100 هزار نفر افزایش یافته است.
کد خبر: ۳۳۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 06 December 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:ساسان تاج گردون اظهار داشت: با پایان یافتن دو مرحله آمارگیری نفوس و مسکن، فارس از نظر اجرای کیفی به‌عنوان بهترین استان معرفی شد.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان فارس افزود: دوره بازبینی آمارها از امروز آغازشده است و به‌احتمال بسیار تا 10 روز دیگر آمار پایانی اعلام می‌شود.

وی همچنین از پرداخت دستمزد آمارگیران خبر داد و گفت: پرداخت‌ها آغازشده و به‌تناوب دستمزد این عزیزان در روزهای آینده پرداخت می‌شود.

همچنین معاون آمار سازمان برنامه‌وبودجه استان فارس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: هنوز تا جمع‌بندی پایانی نمی‌توان آمار دقیقی از جمعیت این استان و دیگر موارد ارائه داد.

عبدالحمید سنگی افزود: جمعیت این استان به حدود 5 میلیون نفر رسیده است که نسبت به آمارگیری دوره قبل در پنج سال پیش نزدیک به 400 هزار نفر افزایش جمعیت داشته‌ایم.

وی گفت: جمعیت شهر شیراز نیز نزدیک یک‌میلیون و 800 هزار نفر برآورد می‌شود که حدود 100 هزار نفر به جمعیت این شهر نسبت به پنج سال پیش افزوده ‌شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار