کرمانشاه- سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه از معرفی«کتاب شهر» از کرمانشاه به عنوان یکی از پرفروشترین کتابفروشی های کشور در طرح«پاییزه کتاب» خبر داد.
کد خبر: ۳۳۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 06 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر،پیمان جسری از معرفی پرفروشترین کتابفروشی های کشور در طرح «پاییزه کتاب» خبر داد و گفت: طی این طرح «کتاب شهر» از کرمانشاه به عنوان یکی از پرفروش ترین کتابفروشی های کشور در طرح پاییزه کتاب معرفی شد.

وی افزود: کتابفروشی «کتاب شهر» توانست در این طرح و در بین ۶۷۴ کتابفروشی فعال در طرح «پاییزه کتاب» رتبه هفتم را به خود اختصاص دهد.

سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  تصریح کرد: طرح پاییزه کتاب از ۲۴ آبان شروع شده و تا ۲۴ آذر ماه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد : در این طرح مجموعا ۶۷۴ کتابفروشی از سراسر کشور ثبت نام کرده اند که ۱۳ کتاب فروشی فعال از استان کرمانشاه در این طرح حضور دارند.

جسری ادامه داد: در طرح «پاییزه کتاب» ۱۱ کتاب فروشی از شهر کرمانشاه و ۲ کتابفروشی از شهرهای پاوه و هرسین ثبت نام کرده اند.

وی گفت:  کتاب فروشی های آذرستان کتاب با مدیریت مهدی عظیمی، باغ کتاب با مدیریت سعید شرافتی زنگنه، خانه کتاب با مدیریت آرش بیدل، دانشمند با مدیریت هانا کمانگرپور و کتابفروشی مجتبی با مدیریت شاهرخ یزدانی از جمله کتابفروشی های کرمانشاه هستند که در این طرح شرکت کرده اند.

سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، از کتابفروشی های پاتوق کتاب با مدیریت علی صفدری، کتاب شهر با مدیریت سیده فریبا جمشیدی، کتابفروشی فرهنگ با مدیریت تهمورث رستمی و کتابسرای حافظ با مدیریت سعید شرافتی زنگنه به عنوان دیگر کتابفروشی های شرکت کننده در این طرح یاد کرد.

وی افزود: کتابسرای حکایت قلم با مدیریت علیرضا مردانپور، کتابفروشی احسان با مدیریت محمد نعیم حسام الدینی، بامداد با مدیریت ناهید زارعی از هرسین و کتابفروشی روجیار با مدیریت مسلم حسنی از پاوه نیز کتابفروشی هایی دیگری هستند که در طرح پاییزه کتاب شرکت کردند.

جسری یادآور شد: خوشبختانه در طرح تابستانه کتاب، استان کرمانشاه از استان های موفق بود و توانست در جایگاه مناسبی در سطح کشور قرار گیرد و هم اکنون نیز در بین ۶۷۴ کتابفروشی کشور کتابفروشی کتاب  شهر  رتبه هفتم را از نظر تعداد فروش کتاب به خود اختصاص داده است.

وی افزود : با توجه به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمانشاه در ۲۴ آبان ماه و همزمانی طرح پاییزه با نمایشگاه انتظار داشتیم که طرح پاییزه با کاهش استقبال مواجه شود، اما واقعیت به گونه ای دیگر بود و شاهد استقبال علاقمندان به کتاب از طرح پاییزه کتاب هستیم.

سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود : در برنامه ای ویژه از همه کتابفروشی های مشارکت کننده در طرح پاییزه کتاب تجلیل خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار