کد خبر: ۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۷ 08 February 2015
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران قدرت اصلی منطقه خاورمیانه است و هرگز به آمریکایی‌ها باج نمی‌دهد.
به گزارش کرج، سید محمد غرضی امشب با حضور در یک نشست دانشجویی با عنوان "همین سه‌ باور" در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج سخنانی را ایراد کرد.
وی در این مراسم اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای زورگوی غربی به ویژه آمریکایی‌ها، دشمنی خود را با ملت ایران نمایان کردند.
این فعال سیاسی تصریح کرد: البته آمریکایی‌ها خوب می‌دانستند که انقلاب اسلامی 57 در حقیقت پاسخ محکم ملت ایران به کودتای ننگین 28 مرداد بود و مردم ما با این انقلاب سیلی محکمی به آمریکا و تمام قدرت‌های زورگوی غربی زدند.
غرضی افزود: پس از این سیلی محکم، غربی‌ها به فکر انتقام از ملت ایران افتادند و توطئه‌های بسیاری از جمله راه‌اندازی جنگ تحمیلی را اجرا کردند.
وی گفت: خوشبختانه با ایمان و وحدت ملت ایران و رهبری ولایت، توطئه‌های دشمنان خنثی شد.
غرضی که در دوران کاری خود چند دوره وزارت را در کارنامه دارد، در ادامه به حادثه یازدهم سپتامبر اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها از این اتفاق بهانه‌ای برای لشگرکشی به منطقه و تصرف کشورهای همسایه ایران ساختند و هدف از این لشگرکشی نیز تحت فشار قرار دادن ایران است.
وی افزود: البته آنها مدام در معادلات خود اشتباه می‌کنند و هنوز از قدرت ملت ایران آگاهی کامل ندارند.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 اظهار داشت: تمام کشورهای زورگوی جهان باید بدانند که امروز ایران قدرت اصلی منطقه خاورمیانه بوده و به احدی به ویژه آمریکایی‌ها باج نمی‌دهد.
غرضی گفت: سران کاخ سفید تصور می‌کردند که در حوزه استفاده ایران از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، می‌توانند به ایران فشار آورده و مردم ما را وادار به عقب‌نشینی کنند که این تصور نیز خیال باطل و خامی است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی ملت ایران صدور انقلاب بود، گفت: امروز شاهد گسترش شعارهای انقلاب اسلامی در دیگر کشورها به ویژه ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت طلب هستیم.
غرضی در بخش دیگری از سخنان خود به وظایف دولت در قبال ملت پرداخت و گفت: باید با افزایش خدمات‌رسانی و توسعه، عمران و آبادانی کشور پاسخگوی نیازهای مردم باشیم و این مهم با اتکای بیش از پیش دولت به درآمدهای نفتی محقق نمی‌شود.
وی افزود: مسئولان و چهره‌های شاخص باید دست از اختلاف بردارند و تا زمانی که همه ما در داخل کشور با هم متحد باشیم، به طور قطع دشمنان توان تعرض به ایران اسلامی را پیدا نخواهند کرد.
غرضی که سال‌ها وزیر مخابرات در کشور بود، در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه اینترنت و شبکه‌های مجازی اشاره کرد و گفت: ما نیاز داریم که به دولت الکترونیک در کشور مجهز شویم.
وی تصریح کرد: البته باید بدانیم که سیستم‌ها و تکنولوژی روز مانند شمشیر 2 لبه عمل کرده و در صورت استفاده ناصحیح از این سیستم‌ها، آسیب می‌بینیم.
این فعال سیاسی افزود: به عنوان نمونه در موضوع فیلترینگ اگر هدف جلوگیری از فعالیت سایت‌های غیراخلاقی و ضددینی باشد، باید کار در یک چرخه کارشناسی شده و قانونی صورت گیرد و کسی با این امر مشکلی ندارد.
غرضی ادامه داد: در غیر این صورت فیلتر کردن سایت‌ها تاثیر مثبتی به همراه نخواهد داشت.
وی در پایان اصلاح مناسبات مالی و جلوگیری از سوء‌استفاده افراد فاسد را یکی از مهمترین مواردی دانست که دولت باید در این بخش نظارت جدی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار