در لیگ برتر هندبال بانوان کشور؛
تیم هندبال هدف پویان جوان قم در هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان کشور در قم پذیرای تیم شهرداری بم شد.
کد خبر: ۳۳۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 01 December 2016
به گزارش تابناک قم، هفته ششم لیگ برتر هندبال زنان کشور روز جمعه ۱۲ آذر برگزار می‌شود و این مسابقات با برگزاری ۳ مسابقه دیگر، هفته ماقبل آخر نیم فصل اول خود را به پایان خواهد رساند.

تیم هندبال هدف پویان جوان که نماینده استان قم در لیگ برتر است این هفته در قم پذیرای تیم هندبال شهرداری بم است و از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه در سالن شهدای بهزیستی قم به دیدار حریف خود می‌رود.

هدف پویان که در ۲ بازی اخیر خود برابر تیم‌های هیئت هندبال استان البرز و سپاهان اصفهان به پیروزی رسیده شرایط بهتری در جدول رده بندی لیگ برتر پیدا کرده است و در بازی با شهرداری بم به دنبال کسب سومین پیروزی متوالی است.

شهرداری بم، حریف این هفته هدف پویان در جدول وضعیت خوبی ندارد و از ۵ بازی قبلی خود تنها یک پیروزی در کارنامه خود می‌بیند اما هدف پویان ۴ مسابقه انجام داده که ۲ مسابقه را با برد پشت سر گذاشته است.

پیروزی هدف پویان در بازی روز جمعه برابر شهرداری بم این تیم را ۶ امتیازی می‌کند و هدف پویان در صورت شکست ذوب آهن برابر شهید چمران لارستان در بازی این هفته، می‌تواند حتی بالاتر از ذوب آهن به رده سوم جدول نیز صعود کند.

هدف پویان، تیمی بومی و جوان از ورزش بانوان استان قم است و به عنوان تنها تیم لیگ برتری ورزش بانوان قم فعالیت می‌کند و همه بازیکنان، مربیان و کادر این تیم بومی هستند.

این تیم لیگ برتری ورزش قم توانسته است چند بازیکن ملی پوش را تحویل تیم‌های ملی هندبال بانوان ایران دهد و سال گذشته نیز به عنوان باشگاه شاخص هندبال بانوان ایران انتخاب شده است با این حال مسئولان این باشگاه همواره به دلیل فقدان حامی مالی، وضعیت هدف پویان را حاد ارزیابی کرده‌اند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار