رئیس اداره ورزش و جوانان گمیشان از دعوت هانیه قرنجیک به اردوی 5 روزه تیم ملی دومیدانی در تهران خبر داد و گفت: این نوجوان گلستانی در رشته پرتاب چکش فعالیت می کند.
کد خبر: ۳۳۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 27 November 2016
رئیس اداره ورزش و جوانان گمیشان از دعوت هانیه قرنجیک به اردوی 5 روزه تیم ملی دومیدانی در تهران خبر داد و گفت: این نوجوان گلستانی در رشته پرتاب چکش فعالیت می کند.

امانگلدی گرکز روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: منتخبین این اردو جهت حضور در مسابقات دومیدانی قهرمانی آسیا اعزام می شوند.
این ورزشکار گمیشانی سابقه فعالیت در رشته های پرتاب دیسک و چکش را دارد. 
مسابقات دو میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا، از 31 اردیبهشت تا 3 خرداد 96 در کشور تایلند برگزار خواهد شد.
قرنجیک در المپیاد ورزشی گلستان در رشته پرتاب چکش عنوان قهرمانی استان و در رشته پرتاب دیسک عنوان سومی را کسب کرد و در رقابت های قهرمانی کشور در مشهد نایب قهرمان ایران در رشته پرتاب چکش شد.
به گزارش ایرنا حمید رضا کیا دیگر ورزشکار دو میدانی کار گلستان از شهرستان کردکوی نیز جهت حضور در این اردو و در رشته پرش سه گام دعوت شده است.
کیا در رشته پرش سه گام در المپیاد استانی مدال طلا را بدست آورد و در مسابقات کشوری نیز عنوان قهرمانی ایران را در رده نوجوانان در رشته پرش سه گام کسب کرد.
اردوی آماده سازی تیم ملی دو میدانی نوجوانان با هدف حضور در رقابت های قهرمانی آسیا از روز یکشنه 7 آذرماه تا روز جمعه 12 آذر ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.
مهدی جعفری، زهرا میرزایی ( اصفهان )، علی اصغر شایسته فر، زهرا فرخ فال، پردیس عبدالمحمدی، نگین بیگمی، ریحانه آرانی، مریم محبی ( تهران )، دانیال صفی ( چهارمحال و بختیاری، علی سلیمانی، الهام غفوری، تکتم دستاربندان ( خراسان رضوی )، علی کریمی، محمدرضا دهقان، رقیه پرویزی، نسرین بهرامی ( زنجان )، امیر امیریان ( سیستان و بلوچستان )، امیرحسن رحمانی ( قزوین )، علی سلامتیان، محمد تقی مهرعلی، سید علی حسینی ( قم )، حمیدرضا کیا، هانیه قرنجیک (گلستان )، رضا محمودوند، امیرحسین سلطان پناه ( لرستان )، آرمین شاه ملکی، محمد حاصلی، مینا سادات رحمانی، مریم خوش نیت ( همدان )، حسن اسدی و فرنوش آقایی ( یزد )، ورزشکارانی هستند که با تصمیم سازمان تیم های ملی به این دوره از اردوی تدارکاتی تیم ملی دو میدانی نوجوانان کشور دعوت شده اند.
ملاک انتخاب دو میدانی کاران به این اردو، نتایج کسب شده آنها در مسابقات اخیر و همچنین شرایط سنی مورد قبول برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در سال 2017 است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار