مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شیراز گفت: زیبنده شیراز نیست که 4 هزار و 500 تاکسی فرسوده در این شهر تردد کنند.
کد خبر: ۳۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸ 10 May 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:

حبیب‌الله فرح‌بخش بعدازظهر امروز در آئین تجلیل از مسئولان صندوق کارآفرینی امید استان فارس که با سازمان تاکسیرانی شیراز همکاری داشته‌اند، در سخنانی اظهار داشت: برای جایگزینی تاکسی‌های فرسوده نیاز به تعامل و همکاری سایر دستگاه‌ها به‌ویژه بانک‌ها است تا با اختصاص تسهیلات، مشکلات این سازمان در جایگزینی این‌گونه وسایل نقلیه برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: از سوی سازمان تاکسیرانی شیراز و در راستای ایجاد اشتغال، 500 مورد وام خرید خودرو تاکسی از طریق صندوق کارآفرینی امید استان فارس اختصاص می‌یابد.

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شیراز با اشاره به اینکه بانک‌ها باید از حالت بنگاه‌داری خارج و پشتیبان بنگاه‌های زودبازده و کوچک باشند، افزود: حمایت از صندوق‌های کارآفرینی رقابت با سایر بانک‌ها نیست و تنها در راستای ایجاد اشتغال و پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی ناشی از بیکاری است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست اظهار داشت: در شورای اسلامی شهر شیراز، مدیریت واحد شهری نمادی از همکاری و تعامل در راستای ایجاد بستر مناسب مبلمان شهری است.

محمد تذروی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین دغدغه فکری مردم ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در جامعه است که این معضل با همکاری و ارائه تسهیلات بانکی از سوی بانک‌ها به‌ویژه صندوق کارآفرینی برطرف می‌‌شود.

وی تصریح کرد: برای تسریع در پرداخت وام به متقاضیان باید از بروکراسی اداری پرهیز و بستری فراهم شود که این‌گونه تسهیلات به‌آسانی و در اسرع وقت در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز بیان داشت: ایجاد زمینه اشتغال از احداث بزرگراه و زیرگذر که نیاز به هزینه بالایی دارد مهم‌تر است چراکه رفع بیکاری از بروز معضلاتی شامل طلاق، ناامنی و ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار