مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد به بارش های شب گذشته در برخی مناطق این استان اشاره و گفت: عملیات راهداری زمستانی با نمک پاشی برخی محورهای برف گیر استان در حال انجام است.
کد خبر: ۳۳۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 25 November 2016
به گزارش تابناک یزد،محسن صادقیان  اظهار کرد: در حال حاضر در بعضی از نقاط استان، شاهد بارش برف هستیم به همین دلیل اکیپ های راهداری ادارات شهرستانی این اداره کل به صورت آماده باش درآمده اند.
وی تصریح کرد: برف از شب گذشته در برخی مناطق شهرستان های تفت، مهریز، خاتم، اردکان و بهاباد شروع شده که بیداخوید، محور ده بالا ، سخوید و گردنه علی آباد در شهرستان تفت از جمله آنهاست .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد ادامه داد: محور کنج کوه تنگه چنار در شهرستان مهریز ، محورهای شهریاری ، چاهک و گردنه بررود در شهرستان خاتم و محور هامانه و خرانق در شهرستان اردکان از دیگر نقاط برفگیر استان از شب گذشته بوده است.
صادقیان خاطرنشان کرد: از زمان آغاز بارش برف در این محورها کار استقرار اکیپ های نگهداری و نیز نمک پاشی در این محورها انجام شده و راهداران در حال خدمات رسانی به همشهریان هستند.
وی یادآور شد: این اداره کل با 52 اکیپ راهداری و گشت های راهداری و نیز 28 رادارخانه ثابت و سیار و پوشش چهار هزار و 201کیلومتر از راههای استان آماده انجام راهداری زمستانی و ارائه خدمات به مردم استان و مسافران در مسیرهاست.
استان یزد با وسعت 74650 کیلومتر مربع و جمعیتی بیش از یک میلیون و 80هزار نفر دارای 686 کیلومتر بزرگراه، 657 کیلومتر راه اصلی و بیش از 980 کیلومتر راه فرعی است.
این استان در طول راههای بین شهری در جایگاه 12 و راههای شریانی در رتبه 10 کشور قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار