کد خبر: ۳۳۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 24 November 2016
به گزارش تابناک یزد،شهردار ابرکوه از اجرای طرح‌های زیربنایی در این شهر منطبق بر برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری خبر داد و افزود: از جمله این طرح‌ها می‌توان به تهیه طرح تفصیلی شهر ابرکوه اشاره کرد.
  «محمدحسین حاتمی» افزود: از دیگر طرح‌ها می‌توان ساخت بلوارهای نبی اکرم، آزادگان، سردار شهید جلایی، میدان شهید آدمی، میدان کوثر، خیابان شهیدان پورنجفی، خیابان شهیدان صحافی، خیابان شفاآباد، تکمیل باغ خورشید خانم، ترمیم آسفالت معابر، اتمام میدان علم و صنعت، بلوار قمر بنی هاشم و تکمیل میدان غدیر را نام برد. وی ادامه داد: شهرداری ابرکوه با وجود مشکلات مالی و مسائل اجرایی، این طرح‌های زیربنایی را با پیشرفت مطلوبی در دست اجرا دارد که در کنار آن بسیارى از طرح‌های مهم در مرحله مشاوره و طراحی است و می تواند الگو و چارچوب مناسبی برای اجرای اصول مدیریت شهرى در سال‌های آتی باشد.
شهردار ابرکوه همگرایی و مساعدت شبانه روزی کارکنان شهردارى در تمام سطوح را برای تهیه و اجرای این طرح‌ها موثر دانست و بر ضرورت تقویت این همکاری تاکید کرد. وی به بازدید اعضای شورای شهر از طرح‌های شهری اشاره کرد و افزود: اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه در این بازدید، از فعالیت‌های شهردار و پرسنل پرتلاش شهرداری، به رغم محدویت‌های شدید مالی، تقدیر کردند. به گفته حاتمی، اعضای شورای شهر در این بازدید عنوان کردند: امسال میزان قابل توجه آسفالت ریزی از سوی شهرداری، رضایت نسبی شهروندان را تامین کرده است.
همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار