با حضور گشت ویژه تعزیرات حکومتی استان تهران در نمایشگاه کتاب، حکم ۱۷ غرفه‌ جانبی متخلف در این نمایشگاه اجرا شد.
کد خبر: ۳۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 10 May 2015
به گزارش فارس روز گذشته طرح ویژه نظارت بر غرفه‌های جانبی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب  تهران با حضور بازرسان اتاق اصناف، بهداشت و رئیس شعبه 41 تعزیرات حکومتی استان تهران آغاز شد.

هدف این طرح نظارت بر خدمات تغذیه‌ای غرفه‌های مستقر در محل مصلی تهران بود که در نخستین روز از بازرسی، بیش از 37 غرفه مورد بازرسی قرار گرفت و برای 17 غرفه گزارش تخلف به رئیس شعبه 41 تعزیرات حکومتی ارجاع شد که در محل به این تخلف‌ها رسیدگی و حکم صادره اجرایی شد.

رامید شهرآبادی، رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در این خصوص اظهار داشت: در برخی از غرفه‌ها مشکل گرانفروشی و رعایت نکردن موارد بهداشت مشاهده شد که در همان محل رأی صادر و حکم به اجرا درآمد.

وی افزود: برخی افراد سودجو به این موضوع به چشم فرصتی برای انجام تخلف نگاه می‌کنند اما نمایشگاه کتاب محلی برای خدمت رسانی است و امیدواریم که ارائه کنندگان خدمات در این نمایشگاه به این موضوع به چشم خدمت و نه فرصت نگاه کنند.

رئیس شعبه 41 تعزیرات حکومتی استان تهران در مورد واکنش صاحبان غرفه‌ها به حضور تعزیرات حکومتی گفت: بیشتر افراد غرفه‌دار با حضور تعزیرات حکومتی و تذکر لسانی قیمت‌ها را اصلاح و قیمت کالاها را درج کردند.

در این گشت مطلب جالب دیگری نیز مشاهده شد، بنرهای کوچکی که در تمام غرفه‌های نمایشگاه ثبت شده و روی آن نوشته شده بود که افراد شکایات و گرانفروشی‌های مشاهده شده را به شماره‌ای که روی بنر نوشته شده بود اطلاع دهند،؛ شماره‌ای که همه می‌گفتند مربوط به تعزیرات حکومتی است اما رئیس گشت مشترک اداره کل تزیرات حکومتی استان تهران از آن بی اطلاع بود.

رئیس گشت‌های تعزیرات حکومتی استان تهران درباره این بنرها گفت: این شماره تلفن برای اعلام شکایت و گرانفروشی در نظرگرفته شده که با تماس با این شماره معلوم نشد این شماره مربوط به کجاست؟ و قرار شد که جمع آوری شود.

شهرآبادی افزود: مرجع رسیدگی به گرانفروشی براساس قانون سازمان تعزیرات حکومتی است که مردم تنها با تماس با 124 یا ارسال پیامک به سامانه 30009651 می‌توانند شکایات خود را اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار