کد خبر: ۳۳۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 23 November 2016
به گزارش تابناک یزد،آیین تجلیل از مقام کتابداران و ترویج فرهنگ کتابخوانی استان یزد در تالار غدیر یزد برگزار شد.
"رقیه دوست فاطمی‌ها" مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان در اين مراسم با سپاس از کارکنان این نهاد که برای بالا بردن و رشد فرهنگ کتابخوانی استان کوشش کرده‌اند، موفقیت‌ها و کسب رتبه‌های برتر اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان را مدیون همت همه کتابداران، مسئولان کتابخانه‌ها، رؤسای ادارات شهرستان‌ها، کارشناسان ستادی، همکاران حوزه خدمات و حمایت و پشتیبانی ویژه مسئولان استانی و کشوری دانست.

وی با بیان این که خواسته نهاد کتابخانه‌ها، توسعه فعالیت‌ها و ارتقای شاخص‌های کیفی، از جای خود برخاستن و یک گام به جلو برداشتن بوده است، این رشد در استان را قابل تقدیر و ارزشمند بیان کرد.

دوست فاطمی‌ها افزود: اگر مسئول یا مدیری برای رشد فرهنگ دانش‌اندوزی و کتابخوانی جامعه‌اش بکوشد، بی‌گمان برای آبادانی دیارش ارزشمندترین گام را برداشته است.

" سیده شازده علوی" از مهریز، "زهرا سروی" و "فرزانه جعفری‌زاده" از یزد نیز به عنوان مسئول کتابخانه نمونه معرفی شدند و از تلاش‌های آنها قدردانی شد.

کتابداران نمونه استانی در سال 95 نیز "رضوان جعفری"، "مهدیه رهاوی"، "سارا روستایی"، "راضیه عابدی" و "فضه ابراهیمی" از یزد، "حمیده حایری" از مهریز، "معصومه دهقان‌زاده" از بهاباد، "زهرا پرنده غیبی" و "فاطمه‌السادات موسوی" از اردکان بودند که از آنان تجلیل به عمل آمد.

"یاسمن پاگردکار" کتابدار کتابخانه دکتر جوادی یزد هم در اين مراسم به عنوان کتابدار برتر بخش کودک معرفی شد.

در پایان نیز از "غلامرضا ابراهیمی" مسئول کتابخانه امام علی(ع) یزد در حوزه خلاقیت ویژه کتابخانه‌ای تقدیر به عمل آمد.

در بخش دیگری از مراسم تجلیل برترین‌های کتاب و کتابخوانی، از پنج کتابدار و پیشکسوت کتابداری که حائز رتبه‌های برتر کشوری از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور شده بودند، قدردانی شد.

"محمدرضا انتظار بقیه‌الله" ريیس کتابخانه مشارکتی وزیری یزد، "ملیحه دهقان" کتابدار کتابخانه کوثر ابرکوه، "مرضیه اسلامی" مسئول کتابخانه مشارکتی قرآن و عترت یزد، "غلامرضا کارگر" پیشکسوت برتر کتابداری از میبد و "سمانه فتاحی" کتابدار برگزیده بخش نابینایان از یزد، پنج برگزیده کشوری بودند که در این بخش از آنان تجلیل شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار