مدیرکل بهزیستی ایلام از زائران خواست اطلاع از پیدا شدن یا نشدن اشیای گمشده خود را از طریق ستاد بهزیستی مستقر در پایانه مرزی مهران پیگیری کنند.
کد خبر: ۳۳۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 21 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ فرهاد قیصربیگی روز دوشنبه از تحویل 50 مورد وسایل گمشده زائران اربعین حسینی در مرز مهران به ستاد بهزیستی خبر داد و گفت: این وسایل شامل گذرنامه، کیف پول، ساک دستی، کارت ملی، شناسنامه است که از این تعداد تاکنون 9 مورد تحویل صاحبان آنها شده و باقی آنها در محل ستاد نگهداری می شود.
 
وی اظهار کرد: در 10 روز گذشته تاکنون در مجموع 240 مورد خدمات توانبخشی به سالمندان و معلولان زائر اربعین حسینی در مرز مهران ارائه شده است.
 
به گفته وی، زائران معلول و سالمند عازم آیین اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران از طریق میز خدمت این اداره کل از خدمات توانبخشی این سازمان بهره مند شده اند.
 
قیصربیگی افزود: در این زمینه تاکنون 234 مورد حمل با ویلچر به زائران معلول و سالمند ارائه شد و پنج دستگاه ویلچر نیز بصورت امانی و سه جفت عصا نیز بصورت رایگان به این افراد اهدا شده است.
 
مدیر کل بهزیستی ایلام با اشاره به راه اندازی موکب پذیرایی از زائران در میدان قرآن شهر ایلام گفت: در این موکب نیز علاوه بر توزیع غذای گرم خدمات توانخشی به زائران ارائه می شود.
 
وی با بیان اینکه روزانه 400 پرس غذای گرم از طریق این موکب بین زائران توزیع می شود، یادآور شد: همچنین یک فرد خیر روز گذشته 10 هزار قوطی کنسرو مرغ و ماهی برای توزیع بین زائران به این ستاد تحویل داد.
 
قیصربیگی تاکید کرد: همچنین به منظور خدمات دهی به زائران حسینی بر اساس اعلام از سوی ستاد اربعین استان 2 مدرسه به این اداره کل برای تجهیز معرفی شد که به امکانات اولیه برای اسکان زائران مجهز شده اند.
 
مدیر کل بهزیستی ایلام افزود: ستاد گمشدگان بهزیستی مستقر در مرز مهران از 21 آبان ماه دایر و در این ستاد کار ساماندهی و خدمات رسانی به زائران گمشده انجام می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: شماره تلفن 123 ستاد گمشدگان اربعین حسینی در مرز مهران آماده دریافت گزارش های مربوطه و ارائه کمک به مراجعان است.
 
به گفته وی، بهزیستی به عنوان عضو ستاد اربعین حسینی در کنار سایر دستگاه های اجرایی با استفاده از ظرفیت ها و امکانات لازم خدمات دهی به زائران حسینی را انجام خواهد داد.
 
مدیر کل بهزیستی ایلام اضافه کرد: خدمات دهی به زائران اربعین حسینی همگام با سایر دستگاه های اجرایی استان توسط بهزیستی از 20 آبان ماه آغاز و تا بعد از اربعین حسینی و بازگشت زائران ادامه دارد.
 
به گزارش ایرنا، مرز مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام بدلیل کوتاهی مسیر و نزدیکی به شهرهای مذهبی عراق و امنیت مطلوب، مهمترین کانون تردد زائران به عتبات عالیات محسوب می شود.
 
گذرگاه مرزی مهران بدلیل نزدیکی به عتبات عالیات جز مکان های پرتردد زائران ایرانی است به طوری که در راهپیمایی اربعین حسینی از 2 میلیون و 100 هزار زائر ایرانی حدود یک میلیون نفر آن از این مرز به کربلا سفر کرده اند و تاکنون بیش از 650 هزار زائر از این نقطه وارد کشور شده اند./م
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
کیف پولم در کربلا گم شده اگه پیدا کردین بهم بگید خواهش میکنم
فاطمه زهرا کبیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
کیفم مشکی در نجف در ماشین عراقی ماند
2صد دلاری و موبایل و عینک درونش بود
آیا تحویل ندادند
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
کیف من در مسیر کربلا به مهران گم شده ارزش وسایل و پول هام ۵-۶میلیون تو رو خدا کسی پیدا کرد بده
کیف کوله ذغال سنگی از بالای بار ماشین افتاده راننده قبول خسارت نکرد
محمد رضا اله مراد پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
ساک دستیم شامل چند تیکه لباس و کفش و گواهینامه و شناسنامه و کارت ملی میباشد اگه پیدا کردین با این شماره تماس بگیدی مژدگانی میدم 09141849207
سمیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
سلام.کوله پشتی من تو مرز مهران گمشده.نشانی کوله من اینه ک توش ی بالشت کوچک آبی رنگ هس.لطفالطفا هرکی دید با این شماره تماس بگیره.۰۹۰۱۶۲۳۱۷۸۰
اسما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
عروسک صورتی دخترم توی اتوبوس وی ای پی تهران .که مسیرش مهران قم بود .پلاک ماشین ۵۵ ایران ۱۲۱ق۶۴ . جلو اتوبوس بزرگ نوشته شده مبین . لطفا اگه پیدا کردید اطلاع بدید دخترم خیلی بی قراری میکنه
مجیدمرادزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
کیف پولم رو توی اتوبوس مرز مهران به پایانه ی برکت جا گذاشتم داخلش دوتا کیف و لباس و هندزفری و شارژ بوده خواهش میکنم کمکم کنید شماره تماس 09307173146
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار