رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: باغ شهرها علاوه بر آسیب به اراضی ملی و ترویج تصرفات غیر قانونی و تشدید بحران آب ، امنیت اخلاقی و اجتماعی را تهدید می‌کند.
کد خبر: ۳۳۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷ 19 November 2016
تابناک فارس به نقل از شیرازه: علی القاصی‌مهر در جمع روسای ستادهای امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: با حساسیت مردم و مسئولان در استان فارس شاهد برخورد با برخی از مصادیق منکر برای نخستین بار در سطح کشور بوده‌ایم.

وی گفت: نمونه این اقدام انقلابی برخورد با مروّجان مدلینگ در فضای مجازی بود که پس از شناسایی و برخورد جدی نیروهای امنیتی و انتظامی و بسیج با عوامل ترویج این منکر در فضای مجازی،  سایر استان‌ها و نقاط کشور نیز به تأسی از استان فرهنگی فارس اقدام به برخورد با مروجان این مفاسد در فضای مجازی کردند.

رئیس کل دادگستری استان فارس وجود باغ شهرها در اطراف شیراز و عدم تدبیر مناسب برخی در گذشته در ایجاد چنین مراکزی را مورد انتقاد قرار داد و خاطرنشان کرد: وجود همین باغ شهرها علاوه بر آسیب به اراضی ملی و ترویج تصرفات غیر قانونی و تشدید بحران آب ، امنیت اخلاقی و اجتماعی را تحت الشعاع قرار داده و این مناطق را به مراکزی برای بی‌بند و باری و فساد  تبدیل کرده است.

وی ورود و به دست گرفتن مدیریت مبارزه با مفاسد در این باغ شهرها و مناطق اقماری  شیراز توسط مجموعه قضایی را زمینه‌ساز بهبود نسبی شرایط در این مناطق خواند و افزود: در این مدت همواره تأکید داشته‌ایم که عدم نظارت مدیریت‌های استان زمینه‌ساز تعرض به سلامت دینی و اخلاقی جامعه  می‌شود و برای مبارزه قاطع و مستمر باید همه نهادها و ارگان‌ها ضمن عمل به وظایف قانونی تکمیل‌کننده حلقه مبارزه با مفاسد باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار