در لیگ برتر هندبال بانوان کشور رقم خورد؛
هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان با پیروزی قاطع تیم هندبال هدف پویان قم برابر نماینده البرز همراه بود.
کد خبر: ۳۳۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ 19 November 2016
به گزارش تابناک قم، هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان کشور جمعه شب برگزار شد و در یکی از مسابقات برگزار شده تیم هندبال هدف پویان جوان قم میزبان تیم هیئت هندبال استان البرز بود و این تیم را شکست داد.

تیم‌های هدف پویان جوان قم و هیئت هندبال استان البرز در سالن شهدای بهزیستی قم برابر هم صف آرایی کردند که این بازی در نهایت با پیروزی قاطع و پرگل تیم هدف پویان همراه شد و نماینده قم توانست ۳۵ بر ۱۶ حریف خود را شکست دهد.

در این بازی شاگردان زهرا احمدی نیا در تیم هدف پویان قم از همان ابتدای مسابقه، نبض میدان را در دست گرفتند و موفق شدند در پایان نیمه نخست با برتری ۱۵ بر ۹ زمین مسابقه را ترک کنند و در نیمه دوم نیز با حفظ روند مثبت خود، فاصله را افزایش داده و در نهایت با فاصله ۱۹ گل حریف را از پیش رو بردارند.

هدف پویان در این مسابقه فاطمه رادصفت را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و مرضیه افشاری بازیکن مصدوم این تیم که دوران نقاهت را سپری می‌کند با شانه بانداژ شده در فهرست تیمش قرار  داشت و از روی نیمکت بازی را دنبال کرد.

نماینده ورزش بانوان قم در این مسابقه با محوریت الناز قاسمی، نوریه عباسی و زهرا شکوهی راد و در روزی که نفرات این تیم نمایش خوبی داشتند موفق به کسب این برد روحیه بخش شد.

بانوان تماشاگر قمی در این بازی نیز پشتیبان هدف پویان بودند و استقبال قابل قبولی از مسابقه داشتند. تیم هدف پویان قم با این برد، نخستین پیروزی خود را در این فصل تجربه کرد و با این برد با اختلاف گل بالا، به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.

این در حالی است که هدف پویان از ۳ بازی ۲ امتیاز در اختیار دارد و هفته آینده برای کسب دومین برد در اصفهان به دیدار تیم سپاهان اصفهان خواهد رفت و تیم‌های شهرداری بم، سپاهان اصفهان و هیئت هندبال استان البرز در جدول پایین‌تر از هدف پویان قرار گرفته‌اند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار