امام جمعه زاهدان گفت: شهید خزائی در خفقان رسانه‌ای توانست اخبار و واقعیت‌های کشور سوریه را به گوش جهانیان برساند.
کد خبر: ۳۳۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 18 November 2016

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: امام صادق (ع) فرمودند: کسی که امام حسین(ع) را تنها برای رضا و خوشنودی پروردگار، و نه برای کسب شهرت زیارت کند، خداوند تمامی گناهان او را پاک می‌کند.

وی گفت: اربعین حسینی نماد عشق و علاقه قلبی محبان اهل بیت (ع) به این خاندان است.

خطیب نماز جمعه زاهدان بیان کرد: امروزه شاهد حضور چند میلیونی جمعیت عزاداران حسینی با پای پیاده به مناسبت اربعین در سرزمین عراق در کنار قبور شهدای کربلا هستیم.

امام جمعه زاهدان با اشاره به شهادت محسن خزائی در حلب سوریه، اظهار کرد: محسن خزائی الگوی جوانان انقلابی بود که صدای مظلومیت مردم سوریه را به گوش جهانیان رساند.

وی گفت: شهید والامقام محسن خزائی با حضور در جبهه سوریه شهادت را به جان خرید و به خوبی توانست الگویی از مدیریت رسانه‌ای و اخلاص در عمل را به نمایش گذارد.

سلیمانی بیان کرد: شهید خزائی در خفقان رسانه‌ای توانست اخبار و واقعیت‌های کشور سوریه را به گوش جهانیان برساند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ادامه داد: نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دور از انتظار مردم بود و ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا وارد کاخ سفید شد.

وی بیان کرد: ترامپ لقب مسن ترین رئیس جمهور آمریکا را به خود اختصاص داده است که در نتیجه شادابی و طراوت لازم را برای اداره یک مملکت نخواهد داشت.

سلیمانی گفت: بر اساس گفته‌های جان کری به عنوان دیپلمات کهنه کار آمریکا، مناظره ترامپ و کلینتون باعث شرمساری آمریکاست زیرا عرف جامعه اجازه استفاده از الفاظ بکار رفته در مناظره آنان را در سخنرانی‌ها نمی‌دهد.

وی افزود: آمریکا با مشکلات زیادی از جمله کسری شدید بودجه در تراز مالی، آمار بالای زندانیان، رتبه نخست آلودگی محیط زیست و مردم فقیر، داشتن کم اطلاع ترین مردم از ساختار دولتی، نژاد پرستی و فساد اخلاقی روبه رو است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: داعش برای وارونه جلوه دادن چهره اسلام ناب محمدی (ص) ایجاد شده است.

امام جمعه زاهدان ضمن گرامیداشت هفته بسیج ابراز امیدواری کرد: ملت ایران با داشتن تفکر بسیجی به بالندگی و رشد خود در عرصه‌های مختلف ادامه دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار