مسابقات نیمه نهایی لیگ برتر کبدی باشگاه های کشور صبح امروز با برگزاری آخرین بازی بین تیم های کبدی سران جنوب اهواز و تیم کبدی اندیمشک به اتمام رسید. تیم کبدی سران جنوب اهواز با دو برد و یک باخت توانست مقتدارانه به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور صعود کند
کد خبر: ۳۳۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 17 November 2016

به گزارش تابناک خوزستان، مسابقات نیمه نهایی لیگ برتر کبدی باشگاه های کشور صبح امروز با برگزاری آخرین بازی بین تیم های کبدی سران جنوب اهواز و تیم کبدی اندیمشک به اتمام رسید. تیم کبدی سران جنوب اهواز با دو برد و یک باخت توانست مقتدارانه به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور صعود کند.

تیم کبدی سران جنوب اهواز دیروز عصر در دومین دیدار خود به مصاف تیم کبدی مدافعان حرم مازندران رفت که با نتیجه 57 بر 25 حریف خود را از پیش رو برداشت. در ادامه این مسابقات امروز صبح تیم سران جنوب اهواز  در دیدار خود برابر تیم کبدی اندیمشک با نتیجه را 34 بر 29 واگذار کرد. 

تیم کبدی سران جنوب اهواز با کسب این نتایج توانست جزء شش تیم برتر کشوری به مرحله نهایی لیگ برتر باشگاه های کشور قرار گیرد و برای استان خوزستان افتخاری بزرگ در رشته کبدی به دست آورد. لازم به ذکر است این برای اولین بار است که استان خوزستان در رشته کبدی به چنین افتخارات چشمگیری دست می یابد.

شایان ذکر است از گروه دو تیم کبدی سران جنوب اهواز و تیم کبدی اندیمشک به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور صعود کردند.  

لازم به ذکر است نماینده فدراسیون کبدی و رئیس کمیته داوران فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی در گفتگو با تابناک اظهار کرد: تیم کبدی سران جنوب اهواز با قدر ت و آمادگی کامل در این دوره از مسابقات حضور یافته است و در سه بازی خود نشان داد که با تمرینات منسجم گروهی می تواند نتایج را به نفع حود تغییر دهد و این پیروزی را به رئیس هیات کبدی اهواز و اعضای تیم و بازیکنان آن تبریک گفت.

تیم کبدی اهواز جزء شش تیم برتر کشور /صعود مقتدرانه تیم کبدی اهواز به مسابقات نهایی لیگ برتر باشگاه های کشور

تیم کبدی اهواز جزء شش تیم برتر کشور /صعود مقتدرانه تیم کبدی اهواز به مسابقات نهایی لیگ برتر باشگاه های کشور
منبع: تابناک
برچسب ها: کبدی ، سران جنوب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار