کد خبر: ۳۳۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 17 November 2016
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
جلسه مجمع عادی و سالانه هیئت بدنسازی و پروش اندام استان آذربایجان شرقی پنجشنبه27 آبان با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پروش اندام در تالار اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.جلسه مجمع عادی و سالانه هیئت بدنسازی و پروش اندام استان آذربایجان شرقی پنجشنبه27 آبان با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پروش اندام در تالار اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.
 
به گزارش سرویس ورزشی تابناک تبریز، در ابتدای این جلسه سردار جمشید نظمی مدیر کل ورزش و جوانان استان و نائب رئیس این مجمع
 
با تسلیت اربعین حسینی و بزرگداشت عزاداریهای حسینی افزود، هئیت پروش اندام استان جزء هیأت های فعال ورزشی استان است و در این مدت عملکرد شاخصی ازخود نشان داده است.
 
بعداز معارفه اولین مسابقاتی که حضوریافتم پروش اندام بود

نجمی اضافه کرد، باتوجه به اهمیتی که  برای ورزش پرورش اندام دارم،پس از معارفه خود به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان اولین مسابقه ای که درآن حضور یافته ام مسابقات پروش اندام بود.

نظمی با اشاره به وجود استعداد های بالقوه در استان تصریح کرد با فعال شدن هئیت ها در شهر ستان های استان این استعداد ها باید به فعلیت برسند.
وی ادامه داد. هیئت ها باید در همایت و هدایت استعداد های پروش اندام وبدنسازی استان نقش بسزایی ایفا کنند.

رئیس فدراسیون بدن سازی و پروش اندام:آذربایجان شرقی جزو مدال آوران این رشته در کشور است

پور علی فرد رئیس فدراسیون بدن سازی و پروش اندام کشور با اشاره به اینکه این ورزش در سطح آسیا ورزش حرفه ای نتوانسته است جایگاه ویژه ای برای خود کسب کند خاطر نشان کرد،برخی ورزشکاران درصدد گرفتن کارت حرفه ای هستند که این باعث دلسردی و کاهش انرژی برای پیشرفت می شود درحالی که ورزشکاران بسیاری درسطح آماتور توانسته اند مدال های زیادی کسب کنند.

آذربایجان شرقی جزو مدال آوران این رشته در کشور است

پور علی فرد اذعان داشت،در گذشته درمسابقات پروش اندام وبدنساری،ورزشکاران استان قدرت عرض اندام نداشتند درحالی که امروز با افتخاراین رشته جزء رشته های مدال آوربرای استان آذربایجان شرقی است.

وی اضافه کرد،درخصوص قهرمانی تیم،این یک کارجمعی است؛درحال حاضر نه تنهادر یک شهر قهرمان وجود دارد بلکه از همه شهرستانها قهرمان داریم و با مشارکت همه ی هیئت هاو باشگاهها این قهرمانی حاصل می‌شود.
 
شایان ذکر است درپایان جلسه از هئیت های برتر تجلیل گردید. 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :