شوراي مركزي شاخه خراسان حزب نداي ايرانيان بیانیه صادر کرد
شوراي مركزي شاخه خراسان حزب نداي ايرانيان به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بيانيه صادر کرد.
کد خبر: ۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸ 07 February 2015

به گزارش تابناک، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

دهه باشكوه فجر انقلاب اسلامي، اوج عزت خواهي و آزادي طلبي ملتي است كه ناآرام و صبور، در برابر استبداد و استحمار خروشيد و دست در دست همدگر، يكصدا، به صدايي آري گفت كه آمده بود تا از پس يکصدسال زور و ظلم، باورِ در رؤيا جامانده ي «حكومت بر اساس دين» و «بر مدار مردمداري» را جامه حقيقت بپوشاند.

آن چه امام اين مردم انجام داد، بيدار كردن اراده و اعتماد نفسي بود كه سال ها سال، زنگار طاغوت و تبختر، آن را پوشانده و در يادها خشكانده بود.

امام(ره) با قلب مردم كار داشت و با ايمان و استوار، گفت: «ما مي توانيم» و اين توانستن را به پشتوانه همراهي و همسعيي همين مردم به تجلي رسانيد.

اكنون 36سال از غرس نهال «استقلال و آزادي و جمهوري اسلاميِ» اين سرزمين پاک گذشته است. فرزندان روزهاي آغازين انقلاب، حالا به مردان كاردان و زنان شايسته اي تبديل گشته اند كه هم دل در آرمان هاي امام و رهبري و يک دل در وطن خواهي و ايران دوستي، به فردايي پر از سعادت و مهر براي ميهن عزيزشان مي انديشند.

«حزب نداي ايرانيان- شاخه خراسان» با پاسداشت ياد و خاطر سلسله جنبان انقلاب مردمي57، حضرت امام خميني(ره) و با اداي احترام به ساحت شهداي تابنده اين راه حقيقت، فرارسيدن سي و ششمين بهار آزادي ملت نجيب ايران را شادباش گفته و از ساكنان ارجمند آستان ملائک پاسبان رضوي دعوت مي كند، هم ندا با رهبر معظم انقلاب و دولت تدبير و اميد، در راهپيمايي پرشكوه روز ملي ايران(٢٢بهمن) حضوري پر از شور و شعر و شعور يابند تا يك بار ديگر، تصوير زيباي «اتحاد و انسجام»، «وفاق و همدلي» و «هم خواهي و همراهيِ» مردمان ريشه در تاريخ ايران زمين، در صحيفه افتخار اين كهن بوم و بر، ثبت گردد.

چو ايران نباشد، تن من مباد

بدين بوم و بَر، زنده يک تن مباد

اگر سر به سر تن به کشتن دهيم

از آن به که کشور به دشمن دهيم

دریغ است ايران که ويران شود

کُنام پلنگان و شيران شود

شوراي مرکزي حزب نداي ايرانيان- شاخه خراسان رضوي

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار