علل پدید آمدن وارونگی هوا، تاثیر آن بر سلامت انسان و مقایسه آماری وضعیت هوای سالم امسال و سال گذشته مباحثی است که در «سرزمین ما» به آن پرداخته خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ 16 November 2016
 برنامه «سرزمین ما» پنجشنبه با موضوع اینورژن یا وارونگی هوا با حضور علی اصغر رجبی رییس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان محیط زیست روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

همچنین در این برنامه با محمد قرگزلو فوق تخصص آلرژی نیز ارتباط تلفنی برقرار خواهد شد تا به سوالات مجری در خصوص تاثیر آلودگی هوا بر بیماری های ریوی و تنفسی پاسخ دهند و راهکارهایی برای کمتر کردن عوارض این آلودگی ها بر بدن انسان را اعلام کند.

در برنامه این هفته، سوالی که در نظرسنجی برنامه از بینندگان پرسیده خواهد شد «به تدابیر اتخاذ شده برای پیشگیری از آلودگی هوا چه نمره‌ای می‌دهید؟» است.

هفته گذشته از برنامه «سرزمین ما» در دومین کنفرانس ملی مدیریت کلانشهر ها با رویکرد محیط زیست تقدیر به عمل آمد که گزارش این مراسم نیز در این برنامه پخش خواهد شد.

برنامه «سرزمین ما» به تهیه کنندگی الهام پیرهادی و اجرای ایرج میلانی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که پنجشنبه‌ها ساعت ۹:۳۰ صبح از این شبکه پخش می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار