مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری مشهد خبر داد:
مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری مشهد گفت: فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» از 24 آبان تا 20 آذرماه با تخفیف ویژه در 12 سالن فرهنگسراهای شهرداری مشهد اکران می شود.
کد خبر: ۳۲۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 14 November 2016
به گزارش تابناك رضويِ، مجتبی رزم‌آرا از اکران ویژه فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» در فرهنگسراهای شهرداری مشهد خبر داد و اظهار کرد: این فیلم همزمان با اکران در سینما در 12 سالن نمایش فرهنگسراهای شهرداری مشهد با تخفیف ویژه از 24 آبان ماه تا 20 آذرماه جاری اکران می شود.
وی افزود: این فعالیت با شعار «سینما را در نزدیک ترین محل زندگی خود با خانواده و دوستان تجربه کنید» به کمک فرهنگسراها و با توجه به ظرفیت محلات شهر مشهد انجام می شود.
مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری مشهد قیمت بلیط فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» را  دوهزار و 500 تومان اعلام کرد و ادامه داد: در همین راستا بلیط‌هایی طراحی و دبیرخانه مربوط به اکران فیلم نیز در فرهنگسرای رسانه تشکیل شد.
وی اضافه کرد: حهت ترغیب بیشتر شهروندان و دسترسی آسان تر آنان به محل تهیه بلیط برای تماشای این اثر فاخر ارزشی بلیط اکران فیلم «یتیم خانه ایران» بین تشکل ها، مساجد، کاسبان محل، مدارس و دکه های مطبوعاتی نیز توزیع می شود.
رزم‌آرا عنوان کرد: این فیلم ابتدا در چهار سالن نمایش فرهنگسرای رسانه واقع در بلوار وکیل آباد، بلوار هفت تیر، میدان هشت شهریور، انتهای بوستان لاله اکران می شود و در سالن نمایش سایر فرهنگسراها شاملِ  فرهنگسرای غدیر واقع در بلوار 22 بهمن، فرهنگسرای قرآن و عترت واقع در مبدان امام حسین(ع) و فرهنگسرای زیارت واقع در بلوار وحدت نیزاکران می شود.
وی در خصوص شکل‌گیری ایده اکران فیلم «یتیم خانه ایران» در فرهنگسراهای سطح شهر مشهد بیان کرد: به دنبال ضریب‌دادن به تولیدات ارزشی و انقلابی و نیز فراگیر شدن فیلم های طنز در بین مخاطبان تصمیم گرفته شد تا با اکران این تولیدات ضمن حمایت از تولیدات فاخر و ارزشی اطلاع رسانی های لازم را به شهروندان داشته باشیم.
مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری مشهد همچنین وجود ظرفیت های بالای فرهنگی را نیز عاملی در جهت حمایت بیشتر از فعالیت های فرهنگی و سینمایی دانست و گفت: این اقدام در آینده ادامه دارد و با تولید فیلم های ارزشی و انقلابی دیگر آنان نیز در این مکان‌ها اکران می شود.
وی هدف دیگر از اکران فیلم های سینمایی در فرهنگسراهای شهرداری مشهد را برقراری عدالت اجتماعی در میان طبقات مختلف جامعه و قشرهای درآمدی دانست و افزود: این اقدام همچنین موجب می شود تا تمامی شهروندان با هر سطح درآمدی بتوانند از تولیدات فرهنگی و سینمایی استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار