با همکاری شرکت‌ آلمانی
مرکز آموزشی- نمایشی تصفیه غیرمتمرکز و نیمه‌متمرکز فاضلاب در تهران با همکاری شرکت آلمانی ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۳۲۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 13 November 2016

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت فاضلاب تهران با بیان این خبر گفت: این مرکز در چارچوب راهبرد شرکت‌های آب و فاضلاب با رویکرد اجرایطرح‌های آب و فاضلاب در مقیاس متوسط و کوچک و توجه بهمقوله پایداری شهری ایجاد می‌شود.

حسین اکبریان افزود: در همین رابطه نشستی با نمایندگان شرکت آلمانی برگزار شد که در آنتجهیزات تصفیه فاضلاب غیرمتمرکز و نیمه‌متمرکز معرفی شد.

او گفت: لوله‌گذاری شبکه فاضلاب‌رو، کاربرد لوله‌های پلی‌اتیلن و نحوه جای‌گزینی فن‌آوری بدون حفاری ترانشه(Trenchless) از موضوعات دیگر این نشست بود.

اکبریان افزود: برگزاری چنین نشست‌هایی با حضور شرکت‌های سازنده ابزار مورد نیاز در فرایندهای تصفیه فاضلاب، برای همکاری‌های فنی در ساخت سازه‌های بتنی این مرکز و استقرار پارک صنعت آب و فاضلاب در تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران در آینده اثربخش خواهد بود.

از جمله اهداف ایجاد این مرکزبه عنوان یکی از طرح‌های پارک علمی-تحقیقاتی تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران می‌توان بهارائه فن‌آوری‌های نوین در تصفیه فاضلاب خانگی، معرفی فرایندها برای حذف ترکیبات نوظهور، معرفی فن‌آوری‌های مرتبط با برج‌ها و مراکز تجاری و اداری بزرگ و نیز آزمایش (پایلوت) در زمینه پیش‌تصفیه مورد نیاز برای مراکز و صنایع اشاره کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار