سرپرست فرمانداری سیروان:
سرپرست فرمانداری سیروان بابیان اینکه آگاه سازی بهترین راه مقابله با مواد مخدر در بین جوانان و نوجوانان است گفت:دولت باید از توانایی سازمان های مردم نهاد دراین زمینه استفاده کند.
کد خبر: ۳۲۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 13 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛بهمن جلیلیان روز شنبه درنشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و مبارزه بامواد مخدر نیاز به یک جنبش مدنی داریم و دولت باید از توانایی سازمان های مردم نهاد استفاده کند.
 
وی افزود: آگاهی بهترین راه مقابله با مواد مخدر در بین جوانان و نوجوانان است ونقش خانواده ها در این آگاه سازی بسیار مهم است چون ایفای نقش تربیتی خانواده بر خلاف دولت به پول نیاز ندارد.
 
مدیرآموزش وپرورش شهرستان سیروان نیز در این نشست گفت: 300 برنامه پشگیرانه اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و مسابقات در این زمینه، برگزاری جشنواره و نمایشگاه نوجوان سالم در سطح مدارس شهرستان برگزار می شود.
 
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این جلسه بیان کرد: ادارات بخصوص ادارات عضو شورا نباید دچار خستگی شوند و تمام انرژی خود را صرف همکاری و مقابله با این بلای خانمانسوز کنند.
 
رضا صادقیان افزود: مواد مخدر به عنوان خطر ساز ترین آسیب اجتماعی باید از هر جهت کنترل شود و نقش آموزش های فرهنگی را نباید فراموش کرد.
 
در این نشست اهمیت این موضوع مورد بحث قرار گرفت وراهکارهایی از سوی اعضا پیشنهاد شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار