فرماندار ملکشاهی؛
فرماندار ملکشاهی گفت:مجتمع رفاهی و پذیرایی در مرکز شهر ارکواز و در مسیر تردد زوار دایر شده و از زائران با غذای گرم پذیرایی می شود ضمن اینکه دیگر امکانات رفاهی نیز در این مجتمع مهیا است.
کد خبر: ۳۲۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰ 13 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛اسد قاسمی گفت: با توجه به حجم ترافیکی راه اصلی ایلام - صالح آباد - مهران در ایام اربعین تردد از مسیر ملکشاهی به مهران با اختلاف کمتر از 20 کیلومتر از مسیر ذکر شده می تواند بهترین جایگزین برای تردد زائران باشد.
 
وی اظهار کرد: برای رفاه حال زائرانی که از این مسیر تردد کنند امکانات رفاهی در نقاط مختلف مسیر مستقر و از هم اکنون آماده ارائه خدمات هستند.
 
قاسمی خاطر نشان کرد: مجتمع رفاهی و پذیرایی در مرکز شهر ارکواز و در مسیر تردد زوار دایر شده و از زائران با غذای گرم پذیرایی می شود ضمن اینکه دیگر امکانات رفاهی نیز در این مجتمع مهیا است.
 
وی افزود: از هم اکنون ایستگاه های امداد و نجات جاده ای، فوریت های پزشکی، هلال احمر، ایستگاه های پلیس و ستادهای مردمی در طول مسیر مستقر شده و به زائران خدمات لازم را ارائه خواهند داد.
 
فرماندار ملکشاهی با بیان اینکه گردنه ترشابه در مسیر ملکشاهی - مهران مورد بهسازی قرار گرفته است یادآور شد: واریانت جاده ای ترشابه نیز با اعتبار 68 میلیارد ریال به طول چهار کیلومتر از هم اکنون آغاز و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
 
شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری مرکز استان و 70 کیلومتری مرز مهران قرار دارد، این مسیر در طول چند سال گذشته نقش ویژه ای در تردد زائران اربعین حسینی داشته است.
 
به گزارش تابناک ایلام، مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام مهمترین کانون تردد زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات است.
 
پیش بینی می شود در ایام منتهی به اربعین حسینی امسال بیش از 2 میلیون زائر از طریق مرزهای کشورمان با عراق تردد کنند.
 
مسئولان سازمان حج و زیارت اعلام کردند، تاکنون بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر از طریق سامانه سماح برای دریافت ویزای عراق ثبت نام کرده اند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار