در شش ماهه اول امسال به صورت میانگین روزانه دو ساعت تأخیر برای پروازهای انجام شده از فرودگاه اردبیل ثبت شد.
کد خبر: ۳۲۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 12 November 2016
به گزارش تابناک اردبیل، سید فخرالدین هاشمی در حاشیه جلسه بررسی وضعیت فعالیت شرکت‌های هواپیمایی در اردبیل گفت: در نیمه نخست سال جاری ۲۲ هزار و ۴۸۵ دقیقه تأخیر در پروازهای فرودگاه اردبیل ثبت شده است.
 
وی افزود: این میزان شامل ۳۷۴ ساعت تأخیر است که به عبارتی ۶۲ ساعت در هر ماه و دو ساعت در هر روز تأخیر در پروازها مشاهده می‌شود.

مدیر کل فرودگاه‌های استان با یادآوری ثبت ۱۴ هزار و ۳۵۱ دقیقه تأخیر در نیمه نخست سال گذشته اضافه کرد: سال گذشته ۲۳۹ ساعت تأخیر داشتیم که هر ماه به طور میانگین ۴۰ ساعت و هر روز یک ساعت و ۲۰ دقیقه تأخیر ثبت می‌شد.

هاشمی تأکید کرد:اصلی‌ترین عامل تأخیر در پروازها شرایط جوی است.

وی با تأکید به اینکه خود فرودگاه و تأخیر در ورود و خروج مسافر نیز مؤثر است، ادامه داد: با توجه به اصلاح عملیات فرودگاه تأخیر در خود فرودگاه اردبیل به صفر رسیده و در وضعیت فعلی عوامل جوی عامل تأخیر است.

وی تعداد پروازهای خارجی را نیز ۵۶ مورد عنوان و اضافه کرد: در پروازهای خارجی نیز پنج هزار و ۹۱۸ نفر مسافر جابه‌جا شده که ۱۱.۱ درصد کاهش پرواز و ۲۹ درصد کاهش مسافر را شاهد هستیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
با سلام آقایان مسئول دیگه پروازی برای اردبیل باقی نمانده تاخیر پیشکش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
بلطف مسئولین بالاخره ماهم در چیزی اول شدیم. حالاکه پروژه های اساسی مثل راه اهن، پتروشیمی وتروما باتدبیر مگا مدیران تعطیل تعطیل شده اند بقول شاعر بزن برطبل بیعاری که انهمعالمی دارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار