مدیرمنطقه 4 شهرداری اردبیل، عملکرد 6 ماهه شهرداری منطقه 4 در حوزه عمرانی و فضای سبز را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۲۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲ 12 November 2016
به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل ، جابر محمدی شهردار منطقه 4 در گفتگو با خبرنگار ما گفت: حوزه منطقه 4 در 6 ماهه گذشته اقدامات مختلفی را در حوزه عمرانی و فضای سبز در سطح شهر انجام داده است.

وی با اشاره به اقدامات این منطقه در حوزه فضای سبز چه اقداماتی صورت گرفته است افزود : تکمیل پارک فاطمیون، پارک زنبق، پارک نجف زاده  و تکمیل پارک جلوی ساختمان هلال احمر و مسکن جوانان در سینا ،  بهسازی پارک بنی هاشم ،اجرای رینگ سبز خیابان مادر، بهسازی پارک فرهنگیان و ... با اعتباری بالغ بر 32میلیارد ریال به پایان رسیده است.

مدیر منطقه 4 شهرداری اردبیل بابیان اینکه شهرداری اردبیل در راستای تسهیل در عبور ومرور اقدام به احداث باند کندرو وحدت – دارو پخش کرده است گفت : عملیات ساخت و ساز این باند همچنان ادامه دارد که تا کنون 95  درصد پیشرفت کاری داشته است و با اعتبار 7میلیارد ریال در حال تکمیل است.
 

محمدی افزود : اقدامات صورت گرفته دراحداث این باند شامل : زیرسازی، آسفالت ریزی، جدولگذاری و پازل چینی می باشد.

مدیر شهرداری منطقه 4 همچنین از تکمیل خیابان 45متری سید صدرالدین خبر داد گفت : علاوه بر خیابان مذکور 24 خیابان در حوزه منطقه 4 شهرداری نیز با اعتباری بالغ بر 37 میلیارد ریال زیرسازی و تجهیز شدند.

محمدی تصریح کرد : شهرداری منطقه 4 در حوزه عمرانی نیز اقدام به آسفالت ریزی،لکه گیری و بهسازی معابر، جدولگذاری، پازل چینی، هدایت و دفع آبهای سطحی شهر، پیاده رو سازی، تعمیر و بهسازی سرویس های بهداشتی، احداث کانال و... همچون سنوات قبل به صورت مرتب انجام گرفته است.
 


 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار