ورزش شهرستان فاروج طی سال های گذشته با توجه به تغییر و تحولات پی در پی مدیریتی نتوانست آن چنان که باید و شاید موفق باشد.
کد خبر: ۳۲۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸ 12 November 2016
ورزش شهرستان فاروج طی سال های گذشته با توجه به تغییر و تحولات پی در پی مدیریتی  نتوانست آن چنان که باید و شاید موفق باشد.
تغییر 3 مدیر طی یک سال در اداره ورزش و جوانان این شهرستان آسیب های زیادی را از نظر ورزشی و مالی ایجاد کرده به طوری که  بیشتر تیم ها و هیئت های ورزشی غیر فعال بودند.ولی در حال حاضر با اقدامات ارزشمندی که انجام شده، بیشتر این مشکلات برطرف شده است. جایگاه ورزش بانوان هم در آن شرایط دستخوش تغییرات فراوانی شده و هیچ فعالیتی هم صورت نگرفته بود، اما با همت و اراده ورزشکاران شهرستان و توجه مسئولان امر در حال حاضر شاهد رشد و پیشرفت تیم های مختلف هستیم.به همین خاطر برآن شدیم تا به بررسی مشکلات ورزشکاران رشته های مختلف شهرستان فاروج بپردازیم.«نرگس میرانی» مربی تیم تنیس روی میز فاروج می گوید: مدت ها بود که جای خالی این ورزش و سایر رشته های ورزشی احساس می شد، اما چون متولی خاصی نداشتیم هیچ اقدامی نمی توانستیم انجام دهیم، اما در حال حاضر با حمایت های ویژه اداره ورزش و جوانان فاروج به خصوص همکاری های کارشناس امور بانوان در اداره ورزش و جوانان توانستیم در یک اقدام ارزشمند در میان مدارس این شهرستان استعدادیابی کنیم.وی می افزاید: تاکنون تعداد 25 نفر استعدادیابی شده اند و اکنون در حال پیگیری امور هستیم. «الهام موسوی» یکی از بازیکنان دیگر این تیم می گوید: در بدو تشکیل تیم دغدغه سالن و سایر امکانات و تجهیزات را داشتیم. وی ادامه می دهد: خیلی به این ورزش علاقه مند هستم و دوست دارم این رشته ورزشی را ادامه دهم. وی خاطر نشان می کند: قطعا هر کدام از ما با دعوت از یک ورزشکار می توانیم در گسترش تیم های مختلف سهیم باشیم.
«منا مسعودی» بانوی ورزشکار معلولی که  در مسابقات لیگ استانی پیروز میدان شده و مقام اول را کسب کرده  است، یادآور می شود: به مرحله کشوری راه یافتم اما به دلیل تامین نشدن اعتبار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان با توجه به شرایطم از ادامه مسیر باز ماندم. وی ادامه می دهد: می خواهم بپرسم چرا به فکر ما ورزشکاران نیستند؟ اگرچه شرایط ما فرق می کند اما ما هم توانایی های مان اگر بیشتر از دیگران نباشد، کمتر نیست. این بانوی ورزشکار ادامه می دهد: بدون شک اگر حمایت های اداره ورزش شهرستان نبود هیچ وقت حاضر به شرکت در تیم و مسابقات نبودم اما اکنون شرایط فرق کرده است و از این بابت خوشحالم. کارشناس امور بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان فاروج نیز تصریح می کند: با تشکیل تیم چهار نفره در اولین اقدام خودمان را برای شرکت در پانزدهمین دور از مسابقات دسته یک آزاد که قرار است در  بیستم همین ماه در مرکز استان برگزار شود آماده می کنیم.
«آتنا فراهی » عنوان می کند: خوشبختانه در حال حاضر هیچ مشکلی نداریم و امکانات موجود است. وی با اشاره به همکاری خوب دبیران ورزش اداره آموزش و پرورش در سطح مدارس بیان می کند: در حال برنامه ریزی برای شروع کلاس های تنیس روی میز در رده های سنی مختلف هستیم.رئیس اداره ورزش و جوانان فاروج می گوید: با در اختیار قرار دادن سالن رایگان، میز و امکانات اولیه از بانوان ورزشکار شهرستان  حمایت کردیم.«علی اکبر کیوان» ادامه می دهد: بانوان ورزشکار در رشته های مختلف فعالیت خوبی دارند به طوری که در مسابقات مختلف استانی و کشوری به مقامات خوبی دست پیدا کرده اند. وی اظهار می دارد: از هر نوع رشته ورزشی حمایت می کنیم و هر امکاناتی در توان این مجموعه باشد در اختیارشان قرار می دهیم. وی از برگزاری مسابقات معلولان در دهه فجر امسال به میزبانی فاروج نیز خبر می دهد.
« کیوان» تصریح می کند: تیم تنیس روی میز بانوان در وضعیت نسبتا خوبی است و ان شاءا... در دهه فجر امسال شاهد برگزاری مسابقات تنیس روی میز دانش آموزی نیز خواهیم بود./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار