در هفته سوم لیگ فوتبال نوجوانان ایران صورت گرفت
فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در نخستین دیدار خانگی خود از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم پور البرز شدند.
کد خبر: ۳۲۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴ 11 November 2016
به گزارش تابناک قم، شاگردان محسن یزدی در صبای قم با انگیزه کسب نخستین پیروزی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور بازی هفته سوم خود را در خانه برابر تیم پور البرز برگزار کردند و با سه امتیاز از زمین خارج شدند.

فوتبالیست‌های مستعد و آینده‌دار صبای قم که در هفته نخست استراحت کرده و به میدان نرفته بودند و در هفته دوم نیز لیگ را با باخت خارج از خانه آغاز کرده بودند، برای اینکه توان واقعی خود را در لیگ جدید به نمایش بگذارند در نخستین دیدار خانگی خود نخستین برد این فصل و سه امتیاز ارزشمند آن را کسب کردند.

صبایی‌های آینده‌دار و با استعداد که در گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران قرار گرفته‌اند و گام نخست را از مصاف خارج از خانه برابر تیم گسترش‌فولاد تبریز لرزان برداشته و با باخت دو بر صفر در خانه این تیم، بدون امتیاز به قم برگشته‌ بودند، عصر امروز جمعه بیست و یکم آبان ماه در خانه خود میزبان تیم پور البرز بودند و با یک گل از سد حریف خود گذشتند.

کادر فنی تیم صبای قم بعد از باخت هفته دوم در مصاف با گسترش‌فولاد تبریز تغییر چندان زیادی در ترکیب این تیم ایجاد نکرد و تنها از نظر روحی و روانی بازیکنان این تیم را شارژ کرده بود تا صبا قدر بازی در خانه را به خوبی دانسته و با گلی که در نیمه نخست به دست آورد پیروز میدان شود.

دیدار حساس و جذاب صبای قم و پور البرز از هفته سوم نیم فصل نخست مرحله گروهی مسابقات فصل 96 – 1395 لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور عصر امروز در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام رسید و صبا در نیمه نخست توسط علی یعقوبی در دقیقه پانزدهم به گل برتری رسید.

در نیمه نخست تنها همین یک بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت و در نیمه دوم نیز که تیم پور البرز برای جبران گل خورده و نباختن در میهمانی صبا تلاش می‌کرد، نتوانست گلی به ثمر برساند و در نهایت صبا با برتری یک بر صفر از میدان خارج شد تا نخستین برد این فصل را از دومین مسابقه خود در هفته سوم کسب کند.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در هفته نخست مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت‌‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در یک گروه هفت تیمی قرار گرفته و برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی این دوره از مسابقات تلاش می‌کند، در هفته چهارم این رقابت‌ها سومین مسابقه خود را در خارج از خانه برگزار خواهد کرد تا موقعیت خود در جدول رده‌بندی را تقویت کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار