کد خبر: ۳۲۷۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 11 November 2016
تابناک گیلان / مسعود سلطانی‌فر در سال ۱۳۳۸ در تهران دیده به جهان گشود.

سلطاني‌فر كه در حوزه‌هاي مختلف سياسي، ورزش و فرهنگي داراي سابقه مديريت است داراي مدرك كارشناسي ارشد علوم سياسي است. عضويت هیات علمی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و تدریس در دانشگاه پیام‌نور از سوابق علمي وي به شمار مي‌آيد.

    وب‌سايت شخصي مسعود سلطاني‌فر

مسعود سلطاني‌فر علاوه بر دارا بودن سمت‌هاي مختلف، از استاندار تا معاون رئيس‌جمهور، خود را در معرض رأي مردم نيز قرار داده است؛ به اين ترتيب كه در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامي شهر تهران توانست جایگاه ۳۲ را کسب کند و به عنوان اولین عضو علی‌البدل شورای شهر انتخاب شد. وي در نهايت با حذف محمدمهدی مفتح به دلیل راه یافتن وی به مجلس شورای اسلامی، به شورای اسلامی شهر تهران راه یافت.

قائم‌مقام و معاونت اداری و مالی سازمان تربیت بدنی، عضویت در شورای عالی اداری، عضویت در شورای عالی اطلاع‌رسانی، استاندار گیلان، زنجان و مرکزی و معاون سیاسی استانداری‌های فارس، همدان و هرمزگان از جمله سوابق مديريتي سلطاني‌فر تا قبل از روي كار آمدن دولت يازدهم است.

سلطانی‌فر پس از رياست جمهوري حسن روحاني، از وزراي پیشنهادی کابینه يازدهم براي تصدي وزارت ورزش و جوانان بود که موفق به اخذ رای اعتماد از مجلس نهم نشد.

وي در ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ و پس از استعفای محمدعلی نجفی از ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، طی حکمی از سوي حسن روحاني به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد.

سلطاني‌فر در آبان ماه 1395 و در پي استعفاي محمود گودرزي از وزارت ورزش و جوانان، بار ديگر به عنوان وزير پيشنهادي ورزش و جوانان به مجلس شوراي اسلامي معرفي شد؛ كه اين بار موفق به كسب رأي اعتماد نمايندگان مردم در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار