سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران با بیان این که بزرگ‌تر از مورینیو و گواردیولا نیستم گفت: اگر گیتی پسند امسال قهرمان لیگ برتر نباشد در فوتسال اتفاقات واقعی رخ نداده است.
کد خبر: ۳۲۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۹ 09 November 2016
به گزارش تابناک قم، وحید شمسایی سه شنبه شب پس از پیروزی تیمش برابر یاسین پیشروی قم در لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  ما ۲ تا بازی را به خاطر اشتباهات غیر فنی از دست داده بودیم و می‌دانستیم که بازی امروز سخت است و برابر تیمی که سرمربی بزرگ تیم یاسین، رضا حیدریان که دوست صمیمی من هست مربی آن است کار پیچیده است.

وی افزود: کسب این ۳ امتیاز در قم برای ما کافی بود و مطمئن باشید که تاسیسات در لیگ برتر فوتسال بدون حاشیه به دنبال انجام دادن کارش است  و من در مجموعه تاسیسات ۳ سال پیاپی قهرمان شدم ۲ سال از آن را خدا به من نگاه ویژه کرد و یک سال هم مهره‌های زیاد داشتم و قهرمانی به دلیل وجود مهره‌هایم بود.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران گفت:  اگر قرار باشد گیتی پسند امسال قهرمان لیگ برتر نباشد در فوتسال آن اتفاقات واقعی رخ نداده است و من از روز اول هم گفتم که گیتی پسند با بقیه تیم‌ها متفاوت هست و ما و بقیه می‌جنگیم که خودمان را به آن نزدیک کنیم.

شمسایی بیان داشت: تیمی که ۸ بازیکن ملی پوش، یک بازیکن برزیلی و بازیکن‌هایی که تک تک همه آن‌ها می‌توانند ملی پوش باشند در اختیار داشته باشد قطع به یقین تیم بزرگی است ولی هنوز لیگ برای همه تیم‌ها ادامه دارد.

وی عنوان کرد: سال گذشته تعداد بازیکن‌هایم زیاد بود که خدارا شکر هم قهرمان ایران شدیم و هم آسیا. تمام بازیکن‌های حاضر در تیم‌های بالای جدولی لیگ برتر اسم و رسم دار هستند اما یادمان باشد که اسم و رسم در این زمین بازی نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران تصریح کرد: من علیرضا وفایی را آوردم که ستاره فوتبال ایران بوده و روی او خیلی حساب می‌کنم و حسین طیبی را هم جذب کرده بودم که پیشنهاد خارجی داشت و رفت و در مورد وی نمی‌توانستم کاری کنم.

شمسایی افزود: ۶ یا ۷ نفر از بازیکنان سال قبلم را از دست داده‌ام ولی بازیکنان جوانی دارم و به آینده خوش بین هستم. ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم اما نتیجه به دست خدا است، ما بزرگ‌تر از مورینیو و گواردیولا نیستیم که در حال حاضر در بحران فوتبالی هستند. چرخه فوتبال یک روز بالاست یک روز پایین و یک روز وسط. همیشه برنده نیستیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار