هم‌زمان با سراسر کشور انجام شد
امروز نقاط مختلف استان البرز صحنه خشم مردم ولایی این استان علیه جنایات رژیمی بود که با نام اسلام، علیه اسلام و مسلمین دست به جنایات متعددی می زنند.
کد خبر: ۳۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹ 08 May 2015
به گزارش تابناک – البرز:  بعد از سیاسی و عبادی جمعه امروز مردم همیشه در استان البرز با حضور در راهپیمایی اعتراضی بار دیگر با حفظ اتحاد و همبستگی خود، جنایات رژیم ال‌سعود را در یمن محکوم کرده و با سر دادن شعارهایی دفاع خود را از مردم مظلوم یمن و به ویژه زنان و کودکان بی‌دفاع اعلام کردند.
در این راهپیمایی که قشرهای مختلف مردم به چشم می‌خورد، نمازگزاران از مصلای نماز جمعه تا میدان قدس شهر کرج را با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود»، «یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو»، «آل‌سعود شرمت باد، آمریکا ننگت باد»، «انصارالله پیروز است، آل‌سعود نابود است»، نفرت خود را از عاملان این جنایات در یمن اعلام کردند.
در این مراسم راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین مختلف اعلام کردند که امروز سفر به عربستان حتی برای زیارت، کمک به آمریکا و اسرائیل محسوب می‌شود.
راهپیمایان همچنین خواستار توجه ملت‌های مسلمان جهان و مجامع بین‌المللی به اقدامات وحشیانه رژیم ال‌سعود نسبت به کودکان، زنان و مردان یمن شدند.
این مراسم به صورت هم‌زمان در تمامی شهرستان‌های استان البرز نیز برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار