در دومین روز از هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان؛
در دومین روز از برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان با حضور مهندس عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و سایر مدیران ارشد این شرکت از سه عنوان کتاب فنی و تخصصی در حوزه صنعت نفت رونمایی شد
کد خبر: ۳۲۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 08 November 2016
به گزارش تابناک خوزستان، در دومین روز از برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان با حضور مهندس عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و سایر مدیران ارشد این شرکت از سه عنوان کتاب فنی و تخصصی در حوزه صنعت نفت رونمایی شد.

این گزارش حاکی از آن است که در 18 آبان ماه در غرفه شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از سه عنوان کتاب رونمایی گردید.

لازم به ذکر است در آیین رونمایی نویسندگان کتب مذکور حضور داشتند و توضیحاتی را پیرامون موضوع و شیوه نگارش آثار خود ارائه دادند.

روانکاوی صنعتی و کاربردآن به نویسندگی احسان الله شریفی، متالوژی و کنترل خوردگی در بهره برداری نفت و گاز به ترجمه ایمان یوسفی و کاربرد سیستم های هوشمند در تحلیل اقتصادی و طرح های توسعه میادین نفتی به ترجمه سید مهدی محمدی و بیژن نوع پرست سه عنوان کتابی است که در دومین روز از آغاز به کار به هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان رونمایی گردید.


منبع: تابناک
برچسب ها: صنعت نفت ، نمایشگاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار