معاون اداره کل ورزش و جوانان قم از تعیین بودجه خاص برای حمایت از قهرمانان ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۳۲۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 07 November 2016
به گزارش تابناک قم، روح‌الله رمضانی اظهار کرد: امیر مهدی‌زاده در مسابقه‌های کاراته قهرمانی جهان موفق به کسب مدال طلا شد و برای کسب این موفقیت عوامل زیادی دخیل هستند و تلاش مجموعه ورزش استان این است که از مهدی‌زاده و سایر قهرمانان ورزشی در حد توان حمایت و پشتیبانی شود. سایر ورزشکاران ملی‌پوش نیز تاکنون از این حمایت برخوردار بوده‌اند و برای رویدادهای مهم آینده بین‌المللی نیز برنامه‌های حمایتی از ورزشکاران ملی‌پوش در دستور کار است.

وی افزود: برای حمایت از قهرمانان ورزشی بودجه خاصی در نظر گرفته شده است و این بودجه به طور ویژه فقط در زمینه پشتیبانی از مدال‌آوران و ملی‌پوشان صرف می‌شود و ساز و کار حمایتی ما از ورزشکاران به این صورت است که پیش از اعزام ورزشکاران ملی‌پوش به اردوی تیم ملی یا مسابقه‌های بین‌المللی اعتباری به ورزشکار اختصاص می‌یابد و پس از بازگشت وی از مسابقه‌ها و کسب عنوان نیز بودجه و اعتباری برای تجلیل از وی هزینه می‌شود. 

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: محدودیت منابع مالی اجازه نمی‌دهد حمایت مالی از یک ورزشکار در ایده‌آل‌ترین حد ممکن باشد؛ زیرا باید رضایت همه ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور را جلب کنیم و هدف این است که همه از این اعتبار بهره‌مند شوند. علاوه بر این از نظر مالی در مضیقه هستیم و کار دشوار است با این حال در سخت‌ترین شرایط نیز ورزشکاران ما حمایت شده‌اند و برای بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا نیز از این پس تشکیل کمیته‌های حمایت از ملی‌پوشان را در دستور کار قرار می‌دهیم. این کمیته‌ها به بررسی ظرفیت موجود ورزشکاران ما در راه حضور در بازی‌های آسیایی کمک می‌کنند.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار