مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد
در حادثه‌ آتش‌سوزی آشپزخانه موکب حضرت معصومه(س)، 5 نفر که میان شعله های اتش حبس شده بودند با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی نجات پیدا کردند و پس از گذشت سه ساعت اطفای حریق صورت گرفت.
کد خبر: ۳۲۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۹ 07 November 2016
عباس جعفری در گفتگو با خبرنگار تابناک قم، با اشاره به وقوع حادثه آتش‌سوزی در شهر قم اظهار کرد: با اعلام آتش‌سوزی در آشپزخانه موکب حضرت معصومه(س) واقع در خیابان امام زاده ابراهیم به مرکز فرماندهی آتش نشانی بلافاصله سه دستگاه عملیاتی به محل اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به مسکونی بودن ساختمان دچار حریق شده گفت: نیروهای آتش نشانی با مشاهده حریق و مسکونی بودن طبقات فوقانی و گیر کردن پنج شهروند، با استفاده از نردبان بلند همزمان ضمن اطفای حریق افراد محبوس شده را از میان دود و شعله خارج کردند.

وی عنوان کرد: پس از گذشت سه ساعت این عملیات به طور کامل به اتمام رسید و محل توسظ مأمورین آتش نشانی ایمن‌سازی شد.

جعفری افزود: ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و روغن نباتی‌های انبار شده در آشپزخانه طعمه حریق شده و دود و شعله بسیار سنگینی را بوجود آورد.

وی با تاکید بر اینکه علت بروز این حادثه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم با رعایت موارد ایمنی و استفاده از دستگاه‌ها و لوازم استاندارد در منازل و آشپزخانه‌ها، ایجاد هرگونه حادثه و آتش‌سوزی را به حداقل رسانده و از خطرات احتمالی جلوگیری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار