فرماندار بدره درگفت وگو با تابناک ایلام؛
کاربرد نقد منصفانه در جامعه ی امروز ما آنقدر مهم و حیاتی است که بدون آن یقینا فساد و هرج و مرج و خودکامگی مدیران گریبان مردم را خواهد گرفت.
کد خبر: ۳۲۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 06 November 2016

سیروس مراد حاصلی در گفتگو با خبرنگار تابناک ایلام اظهار کرد: جامعه و مخصوصا نهادهای اجرایی باید از نقد منصفانه  استقبال کرده  و آن را به کار گیرند .توسعه و پیشرفت در امور اجرایی ادارات ونهاد ها با نقد منصفانه اصحاب رسانه و سایر افراد اگاه و دلسوز جامعه روند رو به رشدی می یابد و باعث می گردد افکار نو و دلسوزانه به روند جاری اضافه گردد.
 
فرماندار بدره با اشاره به کارکرد های مهم نقد در جامعه گفت : نقد باید سازنده و در مسیر توسعه و پیشرفت باشدو تمام مسئولین و کارکنان در سطوح مختلف ادارات باید پذیرای نقد بوده واز آن در امورات جاری خود استفاده نمایند.
 
وی گفت :  نقد می تواند به توسعه متوازن وعملکرد صحیح شناختی و عملیاتی  در بین مدیران کمک کند و راهکارهای جدیدی فراروی آنها قرار دهد. این نقد ها باید در چارچوب وظایف و عملکرد سیستمی مربوط به آن دستگاه باشد و درحیطه شرح وظایف آنان بگنجد بدین صورت که مسئولی بابت کاری  که در حوزه فعالیت وی نیست مورد مواخذه و نقد قرار نگیرد.
 
مرادحاصلی  درمورد فراگیری تاثیر نقد سازنده افزود : گسترش رسانه های دیجیتال و حضور درفضای مجازی ، جامعه را پویا تر ، فعالتر و پویاتر از گذشته کرده است و این امر نیز تاثیرگذاری نقد وفراگیری آن را افزایش داده است .
 
وی گفت : اگاهی  بخشی و وجود فضای نقد وپرسش و پاسخ  از ضروریات جامعه امروزی است و تمام مدیران مرتب بوسیله افکار عمومی در معرض پرسشگری و نقد قرار دارند که این امر حساسیت کاری را افزایش  داده است .
 
مرادحاصلی  کارکرد مهم نقد منصفانه را اعتماد سازی دانست و گفت : صداقت و کسب اعتماد متقابل می تواند حاصل یک نقد منصفانه و بی غرض باشد که فضای اطمینان بخشی راایجاد می نماید. درعوض تخریب و برهم زدن فضای امنیت و آرامش حاکم براموربه بهانه نقد عملکرد ها برای هر سیستمی خطر ناک و آسیب زاست  چرا که حد ومرز بین نقد و غرض ورزی بسیار نزدیک است و افراد دلسوز و کاردان و آگاه باید بین این دو امر تفکیک قائل شوند.
 
شهرستان بدره در 87 کیلومتری مرکز استان واقع شده است که درتیر ماه سال۱۳۹۲ درتقسیمات کشوری به عنوان شهرستان ارتقا یافت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار