مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س):
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از برپایی نمایشگاه واقعه‌نگاری اربعین در حرم کریمه اهل بیت(س) خبر داد.
کد خبر: ۳۲۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۲ 06 November 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی حرم مطهر حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام جواد بهشتی‌پور گفت: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با همکاری موسسه جهانی آل البیت(ع) در ایام اربعین حسینی نمایشگاه واقعه‌نگاری اربعین را در راستای آشنایی با تاریخچه و معارف و مفاهیم اربعین برپا می‌کند.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف نمایشگاه واقعه‌نگاری اربعین افزود: این نمایشگاه از بخش‌های اربعین در قاب تصویر شامل تصاویر منتخب عکاسان حرفه‌ای از زائران پیاده روی اربعین و عکس‌های مردمی که گزیده تصاویر ارسالی زائرین از پیاده روی اربعین است. همچنین بخش «پیاده‌روی اربعین در گذر تاریخ»، شامل تصاویر قدیمی از پیاده روی و احیاگران آن است.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: بخش «کودکان و نوجوانان» با برپایی مسابقات، غرفه رنگ‌آمیزی و بخش «پرسش و پاسخ» با حضور کارشناسان، بخش «سالن نمایش» با نمایش کلیپ‌ها و تصاویر با موضوع اربعین از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

بهشتی‌پور با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در صحن جامع فاطمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: تاریخ برپایی این نمایشگاه از 20 آبان تا 2 آذر ماه برپا می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار