مدیر عامل شرکت پیمانکاری خط 2 قطار شهری کرج گفت: شهرداری به تعهدات خود درخصوص تأمین مالی خط دوی قطار شهری کرج عمل نکرده است.
کد خبر: ۳۲۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 05 November 2016
«سیدعلیرضا سجادی» ، اظهار کرد: برای ساخت قطار شهری پیمانکار تعهد مالی ندارد.

وی ادامه داد: نیمی از اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پروژه باید از طریق دولت و نیم دیگر آن نیز باید از طریق شهرداری تأمین شود.

مدیر عامل شرکت پیمانکاری خط 2 قطار شهری کرج اضافه‌کرد: متأسفانه شهرداری به تعهدات خود در خصوص تأمین سهم خود از اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه عمل نکرده‌ که همین باعث ایجاد مشکلاتی شده است.

سجادی افزود: اگر این پروژه تاکنون پیشرفتی داشته از طریق منابعی‌که دولت تزریق کرده بوده که بدون شک کافی نیست.

وی ادامه داد: برای اتمام پروژه قطار شهری کرج بر اساس نرخ دوسال گذشته به 1600 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که تأمین آن کار ساده‌ای نیست.

مدیر عامل شرکت پیمانکاری خط 2 قطار شهری با اشاره به فروش اوراق مشارکت توسط شهرداری برای تأمین منابع مالی طرح، گفت: پارسال شورای اسلامی شهر کرج ۵۰۰ میلیارد تومان مجوز فروش اوراق مشارکت را به سازمان قطار شهری داد که از این میزان ۱۰۰ میلیارد تومان به فروش رسید و اکنون در حساب این سازمان نگهداری می‌شود اما به شرکت سابیر برای اجرای طرح داده نشده‌ است.

وی یادآور شد: به‌نظر می‌رسد مسئولان با فعالیت پیمانکار سابیر به‌عنوان پیمانکار دولتی مشکل دارند و نمی‌خواهند این پیمانکار به فعالیت ادامه دهد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار