سرپرست فرمانداری سیروان:
سرپرست فرمانداری سیروان با اشاره به تعداد ناکافی کتابخانه های عمومی در این شهرستان تاکید کردوگفت: این شهرستان حداقل به 2 باب کتابخانه عمومی جدید نیاز دارد که از خیران علاقه مند برای کمک به ایجاد این چنین فضاهایی درخواست کمک داریم.
کد خبر: ۳۲۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 05 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛بهمن جلیلیان روز شنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان با اشاره به در پیش بودن هفته کتابخوانی اظهار کرد: علامه طباطبایی یکی از بزرگترین شخصیت ها در دنیای اسلام است و نامگذاری سالروز رحلت ایشان بعنوان روز کتاب و کتابخوانی بیانگر اهمیت کتابخوانی و مطالعه در جامعه است.
 
وی افزود: فضای مجازی بزرگترین ضربه را به پیکره نظام فرهنگی کتاب و کتابخوانی وارد می کند ولی با این شرایط نیز هیچ چیز جای کتاب را نمی گیرد زیرا زمانی یک کشور پیشرفت خواهد کرد که به مساله کتابخوانی و نهادینه کردن این فرهنگ غنی در خانواده ها اهمیت داده شود.
 
جلیلیان وجود کتابخانه های عمومی در هر منطقه را عاملی مهم در توسعه و رشد زیربناهای فرهنگی دانست و خواستار توجه ویژه متولیان این عرصه در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم شد.
 
سرپرست فرمانداری سیروان با اشاره به تعداد ناکافی کتابخانه های عمومی در این شهرستان تاکید کرد: تعداد کافی کتابخانه عمومی نداریم و تنها کتابخانه موجود با توجه به اشتیاق و علاقه مردم بویژه نوجوانان و جوانان به مطالعه، جوابگوی نیازها نیست و باید در این راستا چاره اندیشی شود.
 
جلیلیان ضمن اعلام آمادگی مسئولان شهرستان برای کمک به توسعه فضاهای فرهنگی یادآور شد: این شهرستان حداقل به 2 باب کتابخانه عمومی جدید نیاز دارد که از خیران علاقه مند برای کمک به ایجاد این چنین فضاهایی درخواست کمک داریم./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار