53 ورزشکار از استان اردبیل شانس حضور در بازی های آسیایی و پارا آسیایی 2018 جاکارتا را دارند.
کد خبر: ۳۲۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ 05 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل،  نادر پیران دبیر ستاد ساماندهی ورزشکاران استان اردبیل در دومین نشست ستاد بازی های آسیایی و پارا آسیایی 2018 در استان اردبیل افزود: در بررسی های کارشناسی صورت گرفته جمعا 53 ورزشکار از 17هیات ورزشی شامل 20 مرد و سه زن در اولویت اول و 26 ورزشکار مرد و چهار زن نیز در اولویت دوم دارای شانس مدال و حضور در این رقابت ها از استان اردبیل هستند.

وی با اشاره به ظرفیت های ورزشی استان اردبیل اظهار کرد: همچنین 6 مربی برجسته استان هم در رشته های مختلف با توجه به توان و سوابق خود در حال حاضر شانس حضور در رقابت های 2018 جاکارتا را دارند.

وی با آرزوی موفقیت برای کاروان ورزشی کشورمان در بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2018 بیان کرد: امیدواریم ورزشکاران استان هم در این بازی ها با کسب مدال های رنگارنگ باعث سربلندی کشورمان شوند.

در این نشست که به منظور حضور هرچه بهتر ورزشکاران استان در این رقابت ها برگزار شد هیات های برگزیده برای هماهنگی بیشتر ضمن ارائه نقطه نظرات خود، کمبودها و مشکلات موجود در مسیر آماده سازی و تمرینات تخصصی ورزشکاران برگزیده و دارای شانس مدال در بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا را بیان کردند.

مسئولان ورزشی استان هم با ارائه راهکارهایی برای رفع موانع در مورد تامین امکانات مورد نیاز هیات ها قول مساعد دادند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار