کد خبر: ۳۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 07 May 2015
فرماندار چالوس از گازرسانی به 16 روستای مرزن آباد در آینده نزدیک خبر داد و گفت قبل از فصل سرما ساکنان این منطقه از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

محمد ناصر زندی روز پنجشنبه در بازدید مناطق سیلزده منطقه مرزن آباد به خبرنگار ایرنا ، گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با مدیرعامل شرکت گاز مازندران گازرسانی به این تعداد روستاها تا قبل از فصل سرما انجام خواهد گرفت و شهروندان و روستاییان این منطقه بزودی از مزایای گازطبیعی بهره مند می شوند.

فرماندار چالوس افزود: تمامی موانع و مشکلات موجود برای ادامه عملیات گازرسانی به مرزن آباد برطرف شده و در این حوزه مشکل خاصی وجود ندارد.

زندی از همکاری همه جانبه مسوولان نهادهای ذیربط برای رفع موانع ادامه عملیات گازرسانی به مرزن آباد قدردانی کرد و خواستار نظارت جدی تر مدیران دستگاه های اجرایی برای سرعت بخشیدن به طرح های نیمه تمام در منطقه شد.

فرماندار چالوس گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون، ملت ایران همیشه و درهمه حال یار و یاور دولتمردان در نظام اسلامی بودند و به طور حتم برای انجام عملیات روکش آسفالت بخش باقی مانده مسیر ارتباطی چالوس به مرزن آباد، نیز همکاری لازم را خواهند داشت.

عملیات اجرایی طرح گازرسانی به مرزن آباد از دو سال پیش آغازشده و با تکمیل آن دست کم پنج هزار نفر به شمار مشترکان شرکت گاز ناحیه نوشهرو چالوس و کلاردشت افزوده می شود.

بخش مرزن آباد چالوس بیش از 10 هزار تن جمعیت دارد که از این شمار دستکم هفت هزار تن در مناطق روستایی سکونت دارند.

طبق آمارهای رسمی، اداره گاز نوشهر و چالوس به بیش از یکصد هزار مشترک خدمات ارائه می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار