مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم خبر داد
بیش از 800 اثر به نخستین جشنواره عکس شهروند عاشورایی ارسال شده که 80 اثر در گزینش اولیه پذیرفته شده است. مهلت این جشنواره تا اول آبان‌ماه بود که به دلیل استقبال مردم تا 10 آبان تمدید شده.
کد خبر: ۳۲۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 04 November 2016
به گزارش تابناک قم، حمیدرضا عابدی خرسند با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشنواره عکس شهروند عاشورایی گفت: این جشنواره توسط شهرداری قم و با همکاری دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر استان برگزار شده است.

وی با اشاره به محورهای برگزاری این جشنواره تصریح کرد: جشنواره عکس شهروند عاشورایی در محورهای فرهنگ شهروندی در مراسم‌های آیینی، سیاه پوشی مساجد و محلات در ایام محرم و صفر و خدمات‌رسانی شهرداری به عزاداران حسینی برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه بیش از 800 اثر در این دوره جشنواره دریافت شد، افزود: در مرحله نخست ارزیابی 80 اثر برتر انتخاب شد و آثار برگزیده نهایی توسط هیات داوران انتخاب می‌شود.

وی گفت: داوری اثرات برگزیده نخستین جشنواره عکس شهروند عاشورایی برای انتخاب سه نفر اول بر عهده اساتید دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر استان است.

عابدی خرسند با اشاره به استقبال چشمگیر مردم از نخستین جشنواره عکس شهروند عاشورایی تصریح کرد: مهلت این جشنواره تا اول آبان‌ماه بود که به دلیل استقبال مردم تا 10 آبان تمدید شده و در تلاش هستیم تا نتایج نهایی هیات داوران را تا نیمه نخست آبان اعلام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: 30 اثر برتر این جشنواره در نگارخانه شهر واقع در خیابان آیت‌الله طالقانی و ساختمان شهرداری مرکز در معرض نمایش عموم قرار داده خواهد شد و از سه نفر اول نیز با اهدای هدایایی نفیس تقدیر می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار