کد خبر: ۳۲۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹ 01 November 2016


استان البرز که خود را برای میزبانی از رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید آماده می کند امروز نیز با برگزاری نشستی با حضور اهالی هنر، ورزش و رسانه آمادگی خود را برای استقبالی شایسته از منتخب مردم و کاروان تدبیر و امید را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، قهرمانان، ورزشکاران، هنرمندان و اهالی رسانه صبح امروز با حضور در سالن شهدای دولت با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار البرز ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیرکل ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش های موفقیت آمیز دولت یازدهم در طول دوران خدمت همچنان از چشم امید خود به این دولت برای حل مشکلات بخش های مختلف هنری و ورزشی سخن گفتند.

اگرچه به عقیده سخنوران هنری و ورزشی بخش اعظمی از مشکلات دراین حوزه ها در طی سه سال گذشته کاهش یافته اما همچنان چشم امید این حوزه ها به دولتی است که تاکنون توانسته وعده های خود را عملی کند و با تدبیر و درایت بارقه امید را در جهت توسعه و پیشرفت کشور بهم همراه داشته باشد .

موفقیت دولت در عرصه بین الملل (برجام ) ، ثبات اقتصادی از تلاش های موفقیت آمیز دولت دراین نشست نامبرده شد که با حضور در مراسم استقبال می توان قدردانی خود را اعلام کرد ضمن اینکه این موفقیت ها تاثیر خود را طی چند سال آینده نشان خواهد داد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: بسیاری از شاخص های هنری و فرهنگی دراین استان طی سه سال گذشته رشد داشته که از جمله آن می توان به به رشد دو برابری تولید کتاب در مقایسه با سال 93 اشاره کرد .

موسی حسینی کاشانی افزود: افزایش شمار نشریات و روزنامه ها ، خبرگزاری ها که نوید هرچه بیشتر آزادی بیان و توسعه در عرصه ارتباطات و رسانه دارد ،رشد تئاتر ، سینما و استقبال از بخش سینما ، موسیقی و کنسرت از شاخص های ارتقاء یافته در دولت ' تدبیرو امید ' است .

وی ادامه داد: اگرچه مشکلاتی را را هنوز در عرصه سرانه فضای فرهنگی و کمبودها دراین زمینه داریم اما تلاش ها دراین راستا متوقف نشده و همچنان امیدوار در تلاش برای حل آنها هستیم .

حسینی کاشانی گفت:رشد چشمگیری در شاخص های قرآنی داشتیم بطوریکه درسال 92 حدود 60موسسه قرآنی بوده که امسال به 140 موسسه رسیده است .

وی اضافه کرد: درحالی که بودجه کمی به بخش فرهنگی و هنری اختصاص داده می شود شاهد آن هستیم که در دولت ' تدبیر و امید' میزان اعتبار عمرانی از 70میلیون تومان امسال به سه میلیارد و 200میلیون تومان رسیده است .

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز در ادامه افزود: درحوزه ورزش با موفقیت هایی که شاهد بودیم دولت نیز توانسته به خوبی عمل کند اگرچه مشکلاتی وجود دارد اما یقینا همراهی دولت برای حل آنها کما فی سابق وجود خواهد داشت .

امیرغفرانی ادامه داد: برای مثال پروژه شش هزار نفر ورزشگاه انقلاب نیازمند اعتبارات بیشتر است تا با همراهی جامعه ورزش بالندگی بیشتری را به بار بیاورد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار