دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد از برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت ۱۳ آبان به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 01 November 2016
به گزارش تابناک یزد،اکبر عابدی، دبیر شورای تبیین مواضع  بسیج دانشجویی استان یزد  در جلسه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان با تاکید بر لزوم پاسداشت ۱۳ ابان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جامعه به ویژه جامعه دانش اموزی و دانشجویی اظهار کرد: برگزاری نشست‌های روشنگری در دانشگاه‌ها با حضور سخنرانان مطرح استان و کشور از جمله برنامه‌های این ایام است.
عابدی با اشاره به برگزاری میزگرد دانشجویی و کرسی‌های آزاداندیشی در این هفته افزود: برپایی کمپین استکبارستیزی، برگزاری مسابقه کتابخوانی و چاپ و توزیع ویژه نامه دانشجویی از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار بسیج دانشجویی قرار دارد.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد گفت: دانشجویان انقلابی به عنوان پرچمداران عرصه روشنگری وظیفه دارند بر بصیرت و آگاهی جامعه بیفزایند به همین منظور در اکثر نماز جمعه‌های ۱۴ ابان ماه استان یزد همزمان با هفته استکبار ستیزی، شاهد سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه توسط دانشجویان انقلابی در این آیین عبادی سیاسی خواهیم بود.
وی با بیان این که ۱۳ ابان روز ملی و متعلق به همه اقشار و گروه‌های جامعه اسلامی است و کسی نباید نگاه جناحی به این روز داشته باشد یادآور شد: دانشجویان نیز با حضور پررنگ خود در برنامه‌های این ایام و به خصوص راهپیمایی عظیم ۱۳ ابان، انزجار و نفرت خود را از مستکبرین جهان و در راس آن‌ها امریکای جنایتکار اعلام خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار